m.sp Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hvor kan jeg finne NvMax? Noen som kunne poste en link? :wink: -Wiz Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 http://www.tweakup.dk/download/video.htm Her finner du 4.10.00LE (Last Edition) (siden NVMax ikke skal lages lengre) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 20:28, RogueFreak skrev:http://www.tweakup.dk/download/video.htmHer finner du 4.10.00LE (Last Edition)(siden NVMax ikke skal lages lengre) Huh? Skal det ikke lages lengre? Neiiiii! Lenke til kommentar
Palpantine Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Kan noen si HVORFOR det ikke skal lages lengre? Skal det erstattes av noe annet? Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Kan noen hjelpe meg med nvmax? jeg har installert det og justert slik jeg vil men jeg finner det ikke igjen. hvor blir det installert? ingen snarveier eller noe... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-10 12:37, subaru1342 skrev:Kan noen hjelpe meg med nvmax? jeg har installert det og justert slik jeg vil men jeg finner det ikke igjen. hvor blir det installert? ingen snarveier eller noe... Default innstallering, så legger det seg i "program filesNVMax". Legger seg også (default) i programlista med sitt eget ikon. I "options" i NVMax kan du også velge den til å "load at startup" evt. Lenke til kommentar
jason Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 01:51, Palpantine skrev:Kan noen si HVORFOR det ikke skal lages lengre? Skal det erstattes av noe annet? Det er lagt ned av grunner som bare forfatteren selv vet. Beslutningen er ikke reversibel ihht ham selv. Eneste grunnen som er oppgitt er at han jobber med nye prosjekter. Om de er relatert til det samme vites ikke. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Har noen av dere prøvd RivaTuner? Selv synes jeg dette er bedre enn både Nvmax og PowerStrip. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 nvmax forsvinner helt til meg. jeg har satt det til å loade med windows og det loader og kjører i bakgrunnen men jeg får ikke noen ikoner noen plass og ikke har det installert seg i noen folder heller. har søkt på nvmax men finner bare noen snarveier som ikke funker og html sider... har installert det 2 ganger men samme resultat . vises ikke i programoversikten som installeravinnstaller heller. skjønner ikke noe jeg! det e er siste versjon og alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå