Billy Bob Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Jeg tenkte å sette inn denne annonsen i BA, noen som har noen ideer? Kan den bli bedre? Endret 29. mars 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Farge og type lakk på bilen. Inkludert årsavgift eller ikke. Kan du legge ut bilde av bilen i annonsen, er dette et must. Motorstørrelse. tilstanden til dekkene. Er mye du kan ta med, men det er vel pris-per-tegn på slike annonser? Autodb.no er et annet bra gratis alternativ med stor sjangse for respons, mulighet for å laste opp flere bilder etc. etc... Lykke til med salget. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 har du sensurert tlf nr ditt her? redd for at noen av oss skal ringe på annonsen? ellers er jeg enig med Opus, autodb og motorbørsen er to kjekke alternativer. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Inkludert årsavgift eller ikke. Sjekk de to første ordene i annonsen, som forøvrig også er uthevet.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Link til de TSW felgene?? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Inkludert årsavgift eller ikke. Sjekk de to første ordene i annonsen, som forøvrig også er uthevet.. *+10% warn til Marvil* Hehe, der kan du se ja, øyna man blir først blind på. Biltype/-modell og årgang bør stå først, at årsavgiften er betalt er ikke det sentrale i annonsen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) @Pluggen: Her er felgene avbildet på bilen @Opus: Hehe.. Endret 30. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Link til de TSW felgene?? TSW Evo R.. 15" Edit: phax Tråden er vel på kanten til å fungere som salgsannonse her på forumet, visste ikke hva jeg skulle gjøre for at den ikke skulle tolkes som det, men som et rop om hjelp. Opus Begge bilene ligger på autodb.no, så den er grei. Ja, det er pris per tegn, så det var kun det viktigste jeg kunne ha med. Grunnen til at årsavgift var først, var fordi jeg vil ha fokus bort fra "940 varebil", når jeg har to biler til salgs, var det liksom en fellesfaktor.. Eller noe sånt.. Endret 30. mars 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du må jo bare utheve de litt mer.... Folk blir mer og mer interesert i felger på bilen sin, og de er jo kjempe fine.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå