Musty Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei.. Samboern min har en mac, og er litt interresert i hvordan spille av divx/xvid på denne. Jeg har sett litt rundt, men klarer ikke finne noe.. Er det noen som vet om et program eller to som jeg kanskje trenger for å se divx/xvid på ibooken hennes? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 eller mplayer som jeg opplever som 1000ganger bedre.. Hos meg fungerte VLC fint de første gangene, men etter hvert begynner det å ta opptill 10 sekunder før filmer starter og da starter de et stykke ut i filmen. Skjedde etter en formatering også.. http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/16623 Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noe er brukket hos deg, _Xander. VLC fungerer perfekt på begge mine maskiner. Mplayer OS X, derimot, er en skitten og buggy avspiller. Mulig det er noe brukket med den også. :-) Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Dersom du laster ned DivX codecen fra DivX.com kan du se DivX og XviD filmer i QuickTime player, og dette liker jeg personlig best, men dersom du gjør dette blir markøren synlig dersom du skal spille spill som Unreal Tournament (originalen) og Wolfenstein Enemy Territory, dersom disse spillene skal spilles.. Dersom maskinen ikke brukes til spill, er dette mitt alternativ. Endret 30. mars 2005 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 takk for responsen.. at jeg ikke tenkte på VLC.. bruker jo selv den på min egen maskin, og la jo merke til at de hadde for OS X for et par dager siden.. den funker glimrende, og da bruker vi den Heldigvis slipper nå samboern min okkupere min maskin lenger når hun skal se divx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå