Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Latterlige ringepriser til sykehus, 3 kr pr min.

Anbefalte innlegg

Etter at et familiemedlem har kommet på sykehus har jeg oppdaget at det koster meg kr 3 pr min for å ringe til henne. Er ikke dette utrolig latterlig? Synes det kunne ha hvert gratis å ringe til pasienter ved sykehusene her i norge, hvertfall ikke mer enn lokaltakst.

Noen som vet om et alternativt nr som fører samme sted slik at jeg slipper å betale kr 3 pr min for å ringe? Vet at mange andre som har 815 nr, 5 siffrede nr osv har alternative nr, så kansje haukeland sykehus har det også? Er jo tross alt mange familier her i norge som har sperret sine telefoner for dyre nr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unnskyld at jeg spør, men er tre kroner minuttet så vilt?

3 kr/minuttet er ganske mye ja... Særlig hvis du skal snakke lenge.

Tenk hva det koster å ringe kontantkort til fastnett... Fem kroner minuttet?

tre kroner er mer enn det meste, men så forferdelig synes jeg virkelig ikke det var. Tenk hvor heldig hun er som får ligge gratis på sykehus...

Lenke til kommentar

da jeg var innlagt der (er dog 5 år siden) hadde vi telefoner med telekort ved siden av hver seng. Jeg oppdaget da veldig fort at ved å ringe fra den telefonen gikk tellerskrittene som bare juling, men når jeg gikk ut i gangen og brukte telefonen som var tilgjengelig for allmenheten var det myye billigere..

men det gjelder som sagt UT fra sykehuset da.. vet ikke helt om det fungerer på samme måte INN til sykehuset..

Lenke til kommentar

Da farfar lå på sykehuset fortalte sykepleierne at det var rimelig dyrt å ringe til sykehuset, men vi fikk direktenummer til enten vakt-greien de satt i eller farfar sitt rom (husker ikke helt), og da betalte vi vanlig pris for å ringe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...