Schnickaschnicka Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har nå en 20 " lcd dell, og lurer på om det er noen veggfester så jeg kan ta av foten og feste den til veggen. Jeg har sett noen på komplett, men står ikke hvem de er kompatible med. Vet noen om dette kan gå og hvilken som er kompatibel med skjermen? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du har fire hull bak på skjermen. Det er enten 75 eller 100 mm mellom de, og da støtter skjermen din enten VESA 75 eller VESA 100. Andre fester enn disse finner du knapt, så sjekk dette Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 jeg har ingen hull jeg. (men hvis jeg finner de, ved en eller annen mirakuløs måte hvordan vet jeg hvor store hullene er? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 jeg har ingen hull jeg. (men hvis jeg finner de, ved en eller annen mirakuløs måte hvordan vet jeg hvor store hullene er? Ta bilde å legg ut Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 jeg har ingen hull jeg. (men hvis jeg finner de, ved en eller annen mirakuløs måte hvordan vet jeg hvor store hullene er? Det kan jo hende hullene er der hvor foten er festet? Du skal ikke finne ut hvor store hullene er, men hvor stort mellomrom det er mellom dem.. Hvordan du finner ut det håper jeg du klarer å finne ut selv.. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 fått bilder nå, Men dette er der foten er festet til skjermen. Foten er festet der, så sier det klikk når den er festet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dette er plata som sitter igjen når selve foten er tatt av? Her har du jo fire hull, som plata er skrudd fast i. Tar du av denne så kan du plassere et nytt veggoppheng her. Jeg tror det er VESA 100 Dell bruker på 20-tommerne sine, men dette kan du sikekrt sjekke opp på dell sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 ja, det er den plata på selve skjermen etter foten er tatt av. Men jeg skjønte nå. Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå