Arpy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hei, Jeg er ute etter et Radeon X800XL kort, nærmere bestemt av typen GV-RX80L256V fra Gigabyte. Dette kortet benytter en heatpipe kjøleløsning da jeg helst ønsker at støy skal være tilnærmet ikke-eksisterende. Har trålet de fleste norske websjapper (tror jeg), men kan ikke finne noen som har dette kortet til salgs. Kunne heller ikke finne noe i hw.no's prisguide eller vha. forumets søkefunksjon. Med tanke på Gigabyte's (og evt. andres) kreative kjøleløsning vil jeg nesten si at kort av denne type har en egen liten nisje i dagens marked, med et virvarr av skjermkort - hvor etter min mening de aller fleste gir blaffen i støynivået. Syns det ville være litt rart om det ikke var til å oppdage. Vil helst slippe diskusjon om hvor vidt et heatpipe kjølesystem er smart/lur/bra/effektiv løsning, men det kan nevnes at kortet skal benyttes i en barebone og skal ikke overklokkes. Er det noen der ute som har sett et slikt kort tilgjengelig via norsk nettbutikk? Da skal dere ha hjertelig takk dersom det viser seg å eksistere. Mvh, Rune Edit: Må beklage om denne havnet i feil kategori men føler at den passet bedre inn i en kjøp/salg rubrikk som denne. Endret 29. mars 2005 av cubic Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Prøvd Prisguiden ? Som sitert ovenfor... Har trålet de fleste norske websjapper (tror jeg), men kan ikke finne noen som har dette kortet til salgs. Kunne heller ikke finne noe i hw.no's prisguide eller vha. forumets søkefunksjon. Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Vel, det ser ut til at Netshop er den eneste plassen som har noe som helst med Gigabyte's skjermkort å gjøre. Kan alltids prøve å sende en mail dit å spørre om de har planer om å skaffe det på lager.. forslag/opplysninger mottas likevel med takk. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 tci i bergen har gigabyte men x600 128 bit versjon som det beste Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Blir litt i tynneste laget :] Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Prøvd Prisguiden ? Som sitert ovenfor... Har trålet de fleste norske websjapper (tror jeg), men kan ikke finne noen som har dette kortet til salgs. Kunne heller ikke finne noe i hw.no's prisguide eller vha. forumets søkefunksjon. Hehe... skumleste litt... men jeg vil på det høyeste anbefale deg å prøve å sende mail til Netshop for å spørre... Eller så ville jeg importert fra utlandet... Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Yes, har gjort. God erfaring derfra så langt - får vel ikke svar før i morgen dog. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei, Jeg er ute etter et Radeon X800XL kort, nærmere bestemt av typen GV-RX80L256V fra Gigabyte. Dette kortet benytter en heatpipe kjøleløsning da jeg helst ønsker at støy skal være tilnærmet ikke-eksisterende. Vel, du kan jo sette på en zalman selv... Ellers kan du høre med nye Dataleverandøren (www.dataleverandoren.no) - De var ganske fleksible med å få tak i ting før i tiden ... Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Hei, Jeg er ute etter et Radeon X800XL kort, nærmere bestemt av typen GV-RX80L256V fra Gigabyte. Dette kortet benytter en heatpipe kjøleløsning da jeg helst ønsker at støy skal være tilnærmet ikke-eksisterende. Vel, du kan jo sette på en zalman selv... Ellers kan du høre med nye Dataleverandøren (www.dataleverandoren.no) - De var ganske fleksible med å få tak i ting før i tiden ... Går ut i fra at man mister garantien da? Enten eller, muligheten er der jo men hadde helst ønsket å slippe dette. Dersom det ikke lar seg gjøre fra Netshop kan jeg høre hos datalevrandøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå