Gå til innhold

Screen protector til Loox 720

knuthfk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor man kan få kjøpt en sånn plastfilm som man limer på skjermen? (for å beskytte den mot riper etc som følge av stylusbruk) Har sett disse i 5 pk for en rimelig penge, men ikke til FS Loox 720..

Hei.

Prøv disse.

Jeg har prøvd mange foskjellige og denne er den beste, ser klart gjennom og kan vaskes og brukes flerer ganger.

Du får 3 stk i pakken.

http://www.boxwave.com/products/easyfinder...oox-720_387.htm

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få kjøpt en sånn plastfilm som man limer på skjermen? (for å beskytte den mot riper etc som følge av stylusbruk) Har sett disse i 5 pk for en rimelig penge, men ikke til FS Loox 720..

Hei.

Prøv disse.

Jeg har prøvd mange foskjellige og denne er den beste, ser klart gjennom og kan vaskes og brukes flerer ganger.

Du får 3 stk i pakken.

Hva påløper av ekstra kost når man bestiller herfra og betaler med f.eks. Visa ?

Mye snacks som ser interessant ut...

Lenke til kommentar

Sjekk at det ikke er noen form for "label" eller skrift i nerkant på filmen. Kan være litt irriterende om den ligger over verktøylinja, eller dekker over annen tekst/info. Dekkfilm av typen "Mobilejuice" har dette

Lenke til kommentar

Biltema har beskyttelses sett til Palm Pilot inneholdende 2 sett renseservietter våt+tørr, 2 plastfilmer ca 60x80 mm, styluscleaner og renseklut.

Filmen, som er av klebetypen, kan man lett barbere ned til 55x75mm med en skalpel eller saks før montering da den sitter på stivt vokset papir.

Prisen er uslåelig NOK 29,- på salg :thumbup:

Filmen er montert på min loox 720 :tease:

Lenke til kommentar

Den er litt mattere og har en ru overflate, og er dermed bedre for replekser og man setter ikke fingeravtrykk på den. Litt stivere å trykke men grei når man blir vant til den. Det at den er litt mattere synes best når den er av, med lys er det liten forskjell. Et tips jeg kan komme med er at man montere to tapebiter på overflaten av filmen før man drar den av platen den kommer monter på. Dermed blir det lett å plassere filmen på skjemen. Begynn fra en kant og fest den gradvis slik at du får ut all luft.

Det følger med våt og tørr servietter. De tørre serviettene er innsatt med fiber. Jeg hadde noen riper i skjermen på mobilen. En omgang med tørrservietten fjernet disse :thumbup:

Skjermfilmen er er lett å ta av men setter igjen noe klebemateriale på overflaten av skjermen. Hvordan fjernes dette den dagen jeg har behov for det ?

Lenke til kommentar

Det med Biltema har jeg ikke fått med meg,,,grrrrr.

Forjævlig betale 160,- for noe som koster 29,-,

Jeg nekter tro at det er noen store forskjeller på filmen, tror Biltema er like bra.

Angående fjerning,, kanskje noe mild sitronsaft/rensemiddel med dette i? vet dette brukes mye istedet for løsemiddelbaserte stoffer.

Lenke til kommentar

Hei.

Prøv disse.

Du får 3 stk i pakken.

Hva påløper av ekstra kost når man bestiller herfra og betaler med f.eks. Visa ?

Mye snacks som ser interessant ut...

Hey.

Jeg har bestilt 2-3 ganger der.

Kom vel under 200 kr. Jeg har ikke betalt toll i allfall, de gangen jeg bestilt.

Jeg ser det er noen som anbefaler Komplett og Biltema.

De er selvfølgelig flott om man ikke har brukt noen bedre. Men tro meg kjøper du de jeg anbefaler og du har kjøpt fra komplett eller bilteame før vil du se klar forskjell.

:thumbup:

Endret av Zafar Iqbal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...