Earendil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har det eigentleg noko å sei visst eg trenar styrketrening når eg er sjuk, det vil sei når eg er forkjøla og har låkt i halsen? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vet ikke helt egentlig, men det er nok ikke så populært om du nyser på de andre på studioet, og utstyret. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Eg trenar heime, så det er ingen fare. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du skal helst styre unna all trening når du er sjuk, men spesielt cardiotrening. Styrke er ikke SÅ farlig. Man kan jo faktisk dø momentant hvis man overtrener seg når man er forkjøla. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hørt om en som fikk varig hjerteskade etter en løpe-/treningstur da ha hadde feber. Han skulle "løpe av seg" feberen slik han hadde gjort en gang før. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kan helt fint trene hvis du er småsyk bare du ikke tapper kroppen helt for krefter. Hvis jeg er småsyk tar jeg mindre muskelgrupper, hiver meg aldri på tung ben, rygg eller bryst trening. Men tar f.eks nakke, biceps, triceps, legger eller underarmer. Altså ikke alt men noen av delene. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/trening/article180894.ece Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tror ikke man skal trene når man er syk. Vet om flere ishockey spillere i Sverige som har død på grund av at de var "småsyke" De hadde heller ikke medfødte feil. De hadde såvit stått komf... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå