Stein-Erik Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kjørte på veien så plutselig stoppet sykkelen en daelim s-five. Jeg får start på den igjen men med en gang jeg gir gass kveles den. Hva kan være feilen? skal prøve å putte på noe kondensfjerner så får vi se. Har ikke prøvd å starte den igjen når den er kald Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Rusk i bensin så i gassern? Får for mye bensin/lite? Lenke til kommentar
glad Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Har faktisk akkurat samme sykkelen og akkurat samme problemet. Noen ganger kveles den rett etter jeg har startet, andre ganger skjer det ikke før jeg har kjørt opp en lang oppoverbakke. Det som er rart er at den kveles ikke før akkurat oppå toppen. Så må jeg vente i et halvt minutt eller noe, så er det bare å starte å kjøre videre. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 For mye bensin. Kan være en membran i forgasseren som har morknet/blitt gammel og tørr så den ikke lukker skikkelig. Lenke til kommentar
glad Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hm, men er det sannsynlig etter bare 1500 km ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå