XolFx Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 mer i DPI gjør ikke musen bedre, presisjonen til musen er ofte bedre med lavere DPI bare så du vet det. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 mx518, om du ikke har en mulighet for og skaffe deg Intelli 3.0. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det er en ting jeg har stusset over når det gjelder spillgjennkjenning, det står at man kan bruke hurtigveksler-knappen til å registrere spill mens man spiller, men når jeg prøver det, havner jeg bare på skrivebordet og ingenting blir registrert i lista, eller blir det registrert uten noen form for oppføring? Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 mer i DPI gjør ikke musen bedre, presisjonen til musen er ofte bedre med lavere DPI bare så du vet det. Nå er jo DPI definisjonen på en nøyaktig mus.... Hvis du mener at du har høy DPI og da får høy sense og da blir den unøyakig så tuller du.. DPI: At den registrer underlaget FORTERE, dvs at du kan gjøre mer på mindre tid (dreier seg om millisekunder her, men fortsatt). Hvis du da har problemet med at den er for "kjapp" så sett ned sensen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå