G2Petter Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har du prøvd "hei, hvordan går det?`" før ? Hmm.. forige gang jeg prøvde den fikk jeg som svar: "Må stikke jeg" Du må huske å dusje først. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Haha.. får vel gjøre det da Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kan vanskelig forestille meg noe mer tåpelig sjekketriks. Det finnes da andre måter å få en jente til å føle seg spesiell.. Akkurat den forstod ikkje eg. Tross alt var det ho som spurte om eg kunne kjøpe noko til ho, og det var for å bli kjend med meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg tror "hei, du tror ikke jeg kan låne en tier av deg vel?", hadde funket. Så sørger du for å gi henne telefonnummeret ditt slik at hun kan være trygg på å få den tilbake "hvis ikke kan du jo bare terrorisere meg på telefonen" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kommer jo litt an på situasjonen hvordan man går fram da. Er det på fest er det ikke vanskeligere enn "Hei, hvor er du fra? Åssen går det?", eller noe lignende i en hyggelig tone, og du er i gang. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 "Hei, du er nydelig og det er jeg også. Synes du ikke at nydelige mennesker skal nyte hverandres selskap?" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 "Hei, du er nydelig og det er jeg også. Synes du ikke at nydelige mennesker skal nyte hverandres selskap?" Du skal være ganske til kjekkas for å takle den der uten å høres utrolig teit ut. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Kan vanskelig forestille meg noe mer tåpelig sjekketriks. Det finnes da andre måter å få en jente til å føle seg spesiell.. Akkurat den forstod ikkje eg. Tross alt var det ho som spurte om eg kunne kjøpe noko til ho, og det var for å bli kjend med meg. Det var ikke det jeg mente. Les: få en jente til å føle seg spesiell. Mente det med å synge diktet så alle hører det. Endret 29. mars 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Enkle tips for å virke mer tiltrekkende ovenfor en jente på et stevnemøte og andre anledninger: - opprette øyekontakt - legge merke til henne - høflig og stspredt se på henne i det hun ser vekk - være interessert i å bli kjent med henne - like henne - være tiltrukket av henne - ta sjansen på å presentere seg selv for henne - stille henne noen vennlige spørsmål - se på henne mens hun snakker - gi henne sin fulle oppmerksomhet - gi henne komplimenter - la henne få vite at du har lyst til å ringe henne Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 "Hei, du er nydelig og det er jeg også. Synes du ikke at nydelige mennesker skal nyte hverandres selskap?" Du skal være ganske til kjekkas for å takle den der uten å høres utrolig teit ut. Tror da jeg er ganske så kjekk jeg da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Da mente jeg ikke kjekkas som å bare ha utseendet med seg, men tonnevis av sjarm og utstråling... Slike folk kan si hva som helst og slå an. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 I tillegg til en god porsjon med selvtillit. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Det var ment som en spøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå