Shibiz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har noe som heter E-Elev på skolen, men kunn i norsk timene. Fedrelandsvennen Artikkel om E-Elev Hva syntes dere som den slaks undervisning? Er dette en framtid? Tar imot ris og ros. Ja det er meg i bilde Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hva syntes dere som den slaks undervisning? Er dette en framtid? Alle tiders undervisningsmåte. Du slipper å kjøpe bøker og du slipper å møte opp på skolen Det eneste som er litt dumt er jo at man går glipp av det sosiale i et klasserom og på skolen ellers. I ditt tilfelle gjelder denne undervisningsformen i bare et av fagene. I framtiden tror jeg at all undervisning kommer til å foregå over nett, trist for noen, bra for andre. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Hva syntes dere som den slaks undervisning? Er dette en framtid? Alle tiders undervisningsmåte. Du slipper å kjøpe bøker og du slipper å møte opp på skolen Det eneste som er litt dumt er jo at man går glipp av det sosiale i et klasserom og på skolen ellers. I ditt tilfelle gjelder denne undervisningsformen i bare et av fagene. I framtiden tror jeg at all undervisning kommer til å foregå over nett, trist for noen, bra for andre. Jepp.. Det sosiale kommer jeg til og savne.. Men jeg tror folk i framtiden kommer til og bli vandt til det. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kjipt at man må jobbe hvis man er syk Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Kjipt at man må jobbe hvis man er syk Man for god tid og arbeide. Som sakt arbeidet går i eget tempo. Det gjør ingenting og jobbe det inn på en Søndag hvis man kjeder seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå