ahumoe Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hei. Jeg lagde en hjemmeside for et år sida eller noe. Der jeg viser hvordan man brenner en DVD til DivX format ved å bruke et program. Jeg henta informasjon(kilder) fra andre steder på internett. Men er hjemmesiden min egentlig ulovlig? For hvis den er det da burde jeg vel fjerne den! http://www.dvd-til-divx.tk/ Endret 29. mars 2005 av ahumoe Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Siden der er ulovlig å kopiere (eller rippe) DVD filmer, så........ Ja Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tror ikke det. Siden det faktisk er lov til å ta kopi av en DVD som en faktisk har kjøpt. feks for å ha en backup. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Den er ikke ulovlig! (eller tar jeg feil? ) Off topic: Hjemme siden skal være hjemmesiden "Ord delings feil" har du en av ja. Lister de opp jeg siden jeg kjeder meg.. (fra hjemmesiden din..) Tar med alle feil - drit bra (dritbra skal det være) - hardisken (harddisken) - størelse (størrelse) - forskjellig type (forskjellige typer) - Programmen (programmet) - DVD spiller program (DVD-spillerprogram) - instaleringen (installeringen) Dette er ment som hjelp Endret 29. mars 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Den er ikke ulovlig! (eller tar jeg feil? ) Off topic: Hjemme siden skal være hjemmesiden "Ord delings feil" har du en av ja. Lister de opp jeg siden jeg kjeder meg.. (fra hjemmesiden din..) Tar med alle feil - drit bra (dritbra skal det være) - hardisken (harddisken) - størelse (størrelse) - forskjellig type (forskjellige typer) - Programmen (programmet) - DVD spiller program (DVD-spillerprogram) - instaleringen (installeringen) Dette er ment som hjelp hehehe...ja...det er en stund siden jeg lagde den siden. Har ikke sjekka den for feil, men takk! Lenke til kommentar
olaman Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Må bare si at ahumoe tok den positive kritikken (Ordrettinga) ganske bra, mange som tar slik kritikk med sinne og kaller det lamt, men jeg synes det er bra at folk retter hver andre, og de som rettes på blir glade for det. For blir man ikke rettet på åker man jo ut hist og pist med feil etter feil, vet dette er BANAL OffTopic, men tilbake til tråden igjen; Skulle da ikke være ulovlig å lage sikkerhetskopier Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ikke fjern den ennå du Brukbar Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ja det var tider når eg rippa filmar med dvdx... på min gamle pentium 3 866MHz... det tok tid det...satan... skulle nesten prøvd for moro på min Amd 64 4000+ no... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det er en fin guide du har laget der. Har ikke prøvd programmet, men guiden din virker idiotsikker (noe jeg sikkert trenger ). Flott av ahumoe å rette på feil. Hvis alle hadde tenkt på samme måte hadde vi blitt kvitt mye dårlig norsk og slik blitt "ett bedre folk". Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 heheh.. ja dette var jo den enkleste måten og gjøre dette på ja.. kanskje på tide og oppdatere den guiden din litt? begynner og dra litt på åra.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Linken til DVDx 2.2 ser ikke ut til å virke. Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 fin guide! Håper du oppdaterer den litt! Si fra i god tid hvis du har tenkt å ta den ned! (slik at jeg kan få pasta ned innholdet) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Den er ikke ulovlig! eller... vell... bare sier det, slik at jeg kan bruke den.... EDIT: Drit i .tk .. oppgi heller orginalen Endret 29. mars 2005 av Okay Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 er vell ikke ulovelig vell. Det er jo lov og selge bøker som lærer deg til og male her til lands, og vis du da skulle kopiere for eksempel "skrik" så er jo det lov det. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kor lang tid tar det å rippe en slik film?? er det snakk om 1 time eller 10 timar?? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Den er ikke ulovlig... men burde du ikke skrive hvordan man ta backup av DVD til DivX...det hørtes mer lovlig ut da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kor lang tid tar det å rippe en slik film?? er det snakk om 1 time eller 10 timar?? kommer an på maskinvaren din.. men en 5-7 timer er vel ganske normalt? (kan hende folk som sitter på bedre maskiner gjør det raskere) men vil bare igjen tilføye at denne guiden er litt vel foreldet, er kommen nyere programvare som gjør hele prosessen endel enklere... Lenke til kommentar
gloomyocean Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ikke ulovlig. Informasjon - Det blir opp til leseren om å gjøre det på ulovlig vis. Du har ikke noe ansvar for hva folk skulle gjøre etter å ha lest din artikkel. Men er det ulovlig å rippe/konverte DVD som backup? Jeg skulle tro at det var lovlig, som backup som følge av rettsaken mot DVD-Jon. Bryting av kryptering for å ta backup se den på et annet medium sskulle være lovlig. (bare for å presisere: Jeg er ikke sikker, bare rimelig sikker, og det holder ikke) Men til slutt et hjertesukk: hvorfor kreves det cookies på din hjemmeside? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg tror ikke du bryter noen lover. Offtopic: Jeg skyter meg selv litt i leggen nå, men er det ikke bedre at folk kan ta skrivefeil o.l. på PM, det er ikke nødvendig å forlenge tråden med norsk leksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå