Tias Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg fant ut at jeg ville klokke litt, fikk fsb opp i 125, altså 2,5ghz. Det var det høyeste jeg fikk den stabilt. Prøvde så på 133mhz, men det ble for mye så pc'en ville ikke starte. Tok ut batteriet og alt funka fett. Funker det bedre visst jeg skrur opp cpu volt saken? Vil jeg kunne klokke mer uten stabilitetsproblemer? HK: Asus P4S533 CPU: Intel P4 (A) 2000mhz Ram: 256 samsung ddr-sd ram (2,5 cl tror jeg). Lenke til kommentar
normal Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Du må skru opp spenningen ("volten") ja! Prøv deg fram med å øke spenningen etterhvert som du møter veggen med klokkingen osv. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Fra 2.5 ghz og videre kan det være lurt å skaffe seg kraftigere kjøling... Lenke til kommentar
Tias Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Takk for svar, jeg får vel kanskje kjøpe en ny kjøler med tiden, men først må jeg skaffe meg goop. Okay, har skrudd volten opp litt, ble mer stabilt da tror jeg. Er ikke helt stabilt (klikka under en runde war3), men det blir vel kanskje bedre visst jeg skrur volten litt mer opp. Den kjører på 1,550 (tror jeg, har tatt den opp 0,05. Er det lurt å ta den mer opp? Boxed kjøler ja... Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg har også p4 2 ghz.bare med rd ram isteden. Jeg kjører med volten på 1.7....skulle gjerne skrudd den mer opp hvis jeg kunne(biosoppdaterring). Har ikke fått klokka min cpu mer enn til 2.2 stabilt. Er det noen med denne kombinasjonen her som kan hjelpe meg med noen tips?: Abit TH7 II Raid-256 Mb Samsung Rd ram-P4 2ghz 0,13 NW. Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå