AndersT2 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kjøpe en harddisk for ca 1,5 til 2 måneder siden. Den ser ut til å ha tatt kvelden, så jeg må få returnert den til Komplett. Var det slik at jeg fant frem ordren inne på komplett sine sider, og reklamerte derifra, for så å vente på mail kontakt i fra dem med ett retur nummer? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Etter et halvt minutt inne på Komplett sine websider dukket følgende opp: Retur til KomplettDersom du ikke finner produktet du ønsker å returnere listet opp, eller dersom du har fått beskjed om å returnere varen til oss, gjør du som følger: * - Logg deg inn på din konto. * - Bruk så søkemotoren til å finne frem til orderen du skal registrer retur på. * - Gå inn på orderen. * - Oppe til høyre kan du velge RETURNERE PRODUTER INNENFOR GARANTI. * - Velg antall av produktet som skal returneres og skriv inn bankkonto nr. ditt. * - Trykk RETURNERE MERKEDE LINJER. * - Velg en årsak og fyll ut feilbeskrivelsen. * - Fyll til slutt ut Auto-reply tracking nr. hvis du har vært i kontakt med oss pr. e-post ang. denne saken/returen. * - Trykk SEND RETURFORESPØRSEL. Du vil i løpet av 1-2 dager motta en e-post med et retur nr. som du skal merke pakken med eller skrive ut og legge med. I denne e-posten vil det også være annen nødvendig info for returen. Husk at ditt RMA-nummer kun er gyldig i 14 dager fra det er mottatt. Husk også at retten til angrefrist kun gjelder forbrukerkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå