-BaSe- Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 PC'en fungerer helt perfekt ellers, men de fleste spill skrur seg av bare helt plutselig, uten forvarsel. Er noen spill jeg kan spille lenger enn andre, det som slår seg av raskest er Sims 2... jeg har sjekke temp. etter en halvtime med Prime95 torture test, og den har vært på rundt 55 grader på cpu og 40 på hk. Hva kan være galt? har fått blåskjerm 2 ganger siste uken også, men jeg har ikke rukket å lest den fordi pc'en rebooter. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hvordan ram og hvor mye? Hvordan strømmforsksyning og hvor stor i watt? Navn på hovedkort osv? Har du de nyeste driverene? litt mer info. win xp? Har du mulighet til å prøve pcen med en annen rambrikke? Må dra nå, men kommer til bake til denne i kveld ,om ingen andre har vært her. Endret 29. mars 2005 av War Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) - Asus K8N-E DELUXE Hovedkort Socket 754 - Corsair TWINX1024-3200XL DDR-DIMM 1024MB - Chieftec Strømforsyning ATX 360W 2vifter HK har akurat vært inne hos komplett, fikk nytt for litt over 1 uke siden. Sendte også rammen inn, men vet ikke om de har sjekka den siden de fant feil på HK. Tror jeg har de nyeste driverene, men er ikke helt sikker. Jeg har mulighet til å teste pc'en med en og en rambrikke. Er vel liten sjangse for at begge er ødelagt? Men, når jeg testa med prime95, kjørte jo jeg med 885 mb ram i bruk i en halvtime uten noe problem. EDIT: har winxp ja:P Endret 29. mars 2005 av -BaSe- Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) "Chieftec Strømforsyning ATX 360W" Hvordan cpu og skjermkort har du? 360w er ikke al verden. får ikke pcen nok reastarer den. Er du sikker på at det ikke står på slå av pcen hvis temp blir over for eks 60 grader? innstillinger i bios. Endret 29. mars 2005 av War Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 CPU: AMD Athlon 64 xp3200+ Skjermkort: Club3d Geforce 6800 GT 256 MB. Jo, for lite watt kan d være, men d er sjelden pc'en restarter seg, er som regel bare at det spillet jeg spiller slår seg av. Kan BIOS være instilt til at det programmet som bruker mest ressurser blir avslått viss det er høy temp. ? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 du får garantert forlite strøm og med det skjermkortet. programamene kan du ikke styre i bios, men sjekk at "slå av pc" temp ikke er stilt lavt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå