Gå til innhold

Toll med varer fra USA?

Anbefalte innlegg

Beklager hvis dette er i feil kategori, bare flytt denne tråden hvis den er feilpostet.

Det jeg lurer på, er om en må betale toll dersom man har kjøpt fks. en PC i USA, og den skal fraktes til Norge. Hvor mye må en betale i såfall? Det er snakk om en bærbar PC.

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Det sies at du kan ta med varer som koster inntill 6000 kr tollfritt inn i Norge.

Utover det så må man betale, men det er jo ingen som trenger å vite at du har kjøpt det produktet der! Bare gjem/kast kvitteringen!

Jeg har kjøpt ting som jeg har passet på å bruker før jeg reiser, slik at det ser ut som om jeg har tatt det med fra Norge. Ikke ta med noe emballasje eller noe...

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Du kan jo høre med dem som skal sende pakken om de kan skrive en verdi under 200NOK på pakken din. Når du kjøper en såpass dyr gjenstand av dem, skal du ikke se bort fra at de vil gjøre deg den tjenesten...

EDIT: Har selv bestilt varer med verdi under 200 kroner fra USA. DHL tok seg av frakt og levering, og jeg opplevde ingen problemer, så med en verdi under 200 på pakka, burde dette gå smertefritt.

Endret av Jon@s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...