FleshEater Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg på lik linje med mange andre kjøpte også denne vankjølingen men fikk den ikke før idag, har akkurat montert den opp utenfor PCen. Jeg lurer på hvordan man kan sjekke om vannet roterer, for jeg har latt pumpa stå å gå en stund nå men jeg syns ikke kobberelemtet blir noe spesielt kaldt. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg på lik linje med mange andre kjøpte også denne vankjølingen men fikk den ikke før idag, har akkurat montert den opp utenfor PCen. Jeg lurer på hvordan man kan sjekke om vannet roterer, for jeg har latt pumpa stå å gå en stund nå men jeg syns ikke kobberelemtet blir noe spesielt kaldt. for det første så blir ikke CPU blokka noe kaldere enn romtemperaturen din.. en måte du kan se at vannet sirkulerer på er ved å se etter luftbobler som flyter rundt i systemet. er det ikke noe luft (noe som forsovidt er helt topp) kan du sjekke etter om det er noen "krsuninger" i vannet som ligger i pumpa Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Ok, da kan det se ut til at det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå