fxwz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 I April i fjor så kjøpte jeg en Muzio Dap 512MB Brukte den ganske ofte, men sommeren 04 ble den pensjonert, fordi den forsvant! Så fant jeg den i August og den funket greit! Så pensjonerte jeg den igjen, så i Desember i fjor oppstod problemet! Jeg kobler muzio til PCæen, men det eneste som skjer er: Muzio slår seg på, liksom den slår seg på som om den skulle ha vært slått på, på en vanlig måte! Så den vil liksom ikke gå inn i "flytbar disk mode"! Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre! Lenke til kommentar
Sp1te Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 I April i fjor så kjøpte jeg en Muzio Dap 512MB Brukte den ganske ofte, men sommeren 04 ble den pensjonert, fordi den forsvant! Så fant jeg den i August og den funket greit! Så pensjonerte jeg den igjen, så i Desember i fjor oppstod problemet! Jeg kobler muzio til PCæen, men det eneste som skjer er: Muzio slår seg på, liksom den slår seg på som om den skulle ha vært slått på, på en vanlig måte! Så den vil liksom ikke gå inn i "flytbar disk mode"! Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre! 3917178[/snapback] Jeg kan fortelle deg såpass, at jeg har akkurat samme problemet! Jeg kjøpte meg en Muzi JM-100 for drøye et år siden, og den har hatt sine bedre dager for en stund siden.. men nå vil den ikke reagere når jeg putter den inn i USB engang.. Så om du kommer frem til noe svar, la meg få vite det er du snill! mvh En angrende Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå