tørrfisk Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Supert, det var akkuratt det jeg ville gjøre! Tusen hjertelig! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 God gammeldags bank? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 KONGEBRA, SKILLE! Nå får endelig tørrfisk fått jekket ned GHz-vennene av kompisen sin noen hakk. Tørrfisk, fortell oss hvordan det gikk. Skal bli moro å høre. Lenke til kommentar
craven Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) og du store jesus hvor jeg hater slike dritt unger de tror at ghz er alt, når jeg snakker med slike og snaker ghz begynner de og flire og fucker seg helt, blir jeg iritert? JA!! Endret 31. mars 2005 av craven Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 "Jeg har Porsche, men alle kompisene mine kjører Ford og synes det er mye finere. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal kamuflere Porsche'n min som Ford?" Jeg blir ikke klok på hvem som er lammest: Vennen din eller kompisene hans. Mitt råd er: Skaff nye venner. De han har kan visst ikke oppgraderes. For en gjeng med tapere! "Vi har rett! Nei, vi gidder ikke kjøre tester eller spill, vi har rett..." Høres ut som de -egentlig- aner hvor landet ligger, bare at nå har de investert så mye pisspreik at de skal ikke la seg overbevise av noe så uvesentlig som virkeligheten. Eget 3d-kort, det må være bestefedrene som lyger om gamle dager? "Waay back in th' nineties, son! Ooh, never had a pc' like that'un." Drit i taperne, rock on! Kjempehistorie! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hihi, EGET 3d kort, ja, husker det ja, det var tider.... I data-alder, så begynner jeg vel å bli oldis snart.... Er jo passert tyve.... Lenke til kommentar
nissengtr Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ja tørfisk! Få høre hvordan det gikk etter den "lille" moden du gjorde a! Blir morro å høre hva kompisene hans sier nå. Lenke til kommentar
immo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hmm.. stinker litt det her med 3D-kort. Disse gutta var jo ikke engang født da man trengte ekstra 3D-kort.. Hvordan kan de ha fått dette for seg? Uansett hvor ignorante de er.. hvorfra skulle de fått for seg dette med ekstra 3D-kort når det ikke lenger er snakk om det? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvorfor bry deg?, dra opp ett spill og kjør det på høy kvaltitet så hakker det sikkert hos dem men ikke hos deg, da må de vel være overbevist Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du kan jo vise dem denne tråden. Da kan det hende de tar til vett. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvordan gikk det, tørrfisk? Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 OMG, disse folkene burde vært skutt på stedet. Skjell dem ut, be dem lese MASSE så kanskje de skjønner mer. Hater sånne folk! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ville heller vist de PC-en, ler de av GHz'en, så forteller du de hvorfor de ikke skal le. Da kommer de med et "genialt" argument, da svarer du bare "OK", hele tiden. De fatter det nok etterhvert... Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hvis de ikke har peiling, hvorfor fortelle noe om datan i det hele tatt? når ble egentlig data showoff? jaja har lest 3dmarktrådene og den kompisen alle refererer til tror jeg ofte er seg selv hehehehe Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Han skulle jo ha en 3 ghz celeron Hørt den før :!: Skal ta mitt eksempel opp igjen. (Dette testet jeg... dessverre ikke screen, hard fakta) Intel p4 2,8@3,2... 100FPS i Battlefield. Intel Celeron 2,4@3,3 35FPS i Battlefield. Jeg ble skremt over hvor dårlig celeron egentlig er! husker det, du hjalp meg da jeg slei med en NW celeron, hadde 40-50 fps i cs,16 overklokka til 3,1ghz!! og det med 9800pro og 512mb ram Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 når ble egentlig data showoff? jaja har lest 3dmarktrådene og den kompisen alle refererer til tror jeg ofte er seg selv hehehehe hæhæhæhøhøøhhøhø.. kan aldri vite.. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hvis de ikke har peiling, hvorfor fortelle noe om datan i det hele tatt?når ble egentlig data showoff? jaja har lest 3dmarktrådene og den kompisen alle refererer til tror jeg ofte er seg selv hehehehe Tror du traff spikeren midt på hodet der! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Det har vært litt dødt her siden min kompis klarte å miste rambrikken sin på sjøen (ikke spør ) De har ikke peiling på data, men de TROR de har og de er i flertall. Nei, jeg utgir ikke noen kompis for å være meg. Jeg har ikke bruk for sånne venner. Viss vennene mine hadde vært så trangsynte så hadde jeg holdt meg langt unna dem! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Dette er en VELDIG rar tråd Så broren din vil ha mer "status" i gjengen slik at de syns han er kul og har bra data?! Så han er den typen! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hele greia er ganske rar ja hehe :!: Men han er heldigvis ikke broren min! Hadde vært litt pinlig, siden broren min er 27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå