Kenneth Solfjeld Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hva er hensikten med dette idiotiske spørsmålet! Herregud så teit!! Hva er hensikten med ditt inlegg? Kanskje du burde lese resten av tråden? Har lest HELE tråden, og finner den ufattelig LAME! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Da trenger du vel ikke poste da? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Synes dette er en morsom tråd jeg! :!: Når det gjelder det spørsmålet om å manipulere informasjon: Det er en _ørliten_ mulighet for at du kan få det til ved hjelp av en hex-editor. Jeg skal ikke si noe helt sikkert, bare så det er sagt. Uansett, det kommer sannsynligvis til å ta lang tid før du blir ferdig. Jeg er helt enig med folka her; de drittungene fortjener noe hard fakta midt i fleisen. Man kan ikke måle en PCs ytelse ved hjelp av tre tall (minnemengde, CPU-klokkefrekvens og grafikkminnemengde) som mange tror, og dem er det utrolig mange av! Jeg blir like irritert hver gang jeg møter slike folk, fordi i tillegg tror mange av dem at de har mye peiling på data - noe dem OVERHODET ikke har. En ting til: Vis de drittungene denne tråden - om de da i det hele tatt kan lese! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 :!: Som nevnt tidligere er dette et ganske idiotisk dilemma og har full forståelse for at folk syns det er teit Han prøvde å få de til å kjøre 3dmark men de sa at det bare var kødd og det gadd de ikke. Og jeg er tydeligvis den største megaidioten på jord ifølge dem siden jeg tror at en maskin kan fungere uten skjermkort OG 3dkort.. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Han prøvde å få de til å kjøre 3dmark men de sa at det bare var kødd og det gadd de ikke. Huff, for noen j**** idioter de små drittungene er! De tør tydeligvis ikke å innse fakta. Hvis du har noen veldig tunge spill, f.eks. Half-Life 2 eller Doom 3, prøv å overtale dem til å kjøre det på Elkjøp-PCene sine og vennen din sin. Trolig vil det lagge på drittungenes PCer, men ikke på vennen din sin, og endelig kan du få knust den arrogante, selvgode ønsketenkningsinnbilningsdrømmetilværelsen deres. Forresten, hvor gamle er dem? Hvis dem denne tråden! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 De er 14-15. Skal tipsa han om å kjøre Doom3 med full AA/AF på deres maskin og null AA/AF på hans Så de blir ekstra knust! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvis disse ungene er så dumme som du sier de er ser de sikkert ikke forskjell på et bilde og den ekte systeminformasjonen. Se på vedlagt bilde og studer antall GHz og MB RAM, deretter gjett hvilken som er den ekte. 3 min i Photoshop: Lenke til kommentar
apwr Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvis disse ungene er så dumme som du sier de er ser de sikkert ikke forskjell på et bilde og den ekte systeminformasjonen. Se på vedlagt bilde og studer antall GHz og MB RAM, deretter gjett hvilken som er den ekte. 3 min i Photoshop: Litt off-topic: Hvilken teknikk brukte du i Photoshop? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 For noen idioter de folka er ! det her burde ha vært plassert under humor!(pga. de uvitende lømlene) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hvis disse ungene er så dumme som du sier de er ser de sikkert ikke forskjell på et bilde og den ekte systeminformasjonen. Se på vedlagt bilde og studer antall GHz og MB RAM, deretter gjett hvilken som er den ekte. 3 min i Photoshop: Litt off-topic: Hvilken teknikk brukte du i Photoshop? Eyedropper for å finne riktig bakgrunnsfarge Brush Tool for å viske ut eksisterende info Text Type Tool for å skrive inn ny info (font: Microsoft Sans Serif 11px) Copy/paste for å flytte "Mb of RAM" noen pixler til høyre for å få plass til den ekstra 0'en. Endret 30. mars 2005 av Loomy Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Hehe, som nevnt tidligere så har jeg tenkt på det og lagre bildet som .PNG (helt fremmed for dem) og si at den fila er systeminformasjon. Men så har jo han vennen min dratt og sagt på skola at han har 1.8ghz. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Men så har jo han vennen min dratt og sagt på skola at han har 1.8ghz. Si at han har overklokket den da Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 God idè! Skal endre det til 3.6Ghz Og i tillegg si at det tilsvarer en 8Ghz pentium4 i spill. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Prosessor er ikke en del i en data! Heller ikke RAM det heter Mega-Byte og Pentium 4! Synes jeg hører dem. Dette minner meg om da jeg skulle hjelpe faren til en i klassen å kjøpe en data til familien (3 gutter som liker å spille) så dette skulle i hovedsak være en spillmaskin, jeg hadde forklart hele AMD vs. Intel opplegget som er nå, han hadde ikke hørt om AMD engang. Etter jeg hadde satt opp et billig AMD alternativ bestillte han en dyr dårlig dell, husker ikke specsene på den. Nok off-topic nå, la de bare se de orginale specsene og la de mobbee vennen din. Så lærer du vennen din alt du kan om data så kan han ta igjen når han er utlært. MvH en som sliter med trangsynte venner, btw alle vennene mine er faktisk 15+ og ikke alle tar fakta for fakta. Edit: Leif Edit2: Nå burde Leif være borte Endret 30. mars 2005 av ersa Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Ersa: vise ord Kompisene hans skal faktisk kjøpe DELL til konfirmasjonen fant jeg ut for da får de "bygget" selv og da går den ikke i stykker etter en uke som mine maskiner angivelig gjør.. Endret 30. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvorfor ikke kjøre igang DOOM III (f.eks.) på alle PC'ene på LAN, så får vi se hvem som fortsatt ler? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) De er 14-15. 14-15 år?! Noen bør dra de harde fakta ned over hodet på dem. Minner om en idiot som mente at ytelsen kun var ghz. Han skulle jo ha en 3 ghz celeron Edit: Leif Endret 30. mars 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Han skulle jo ha en 3 ghz celeron Hørt den før :!: Skal ta mitt eksempel opp igjen. (Dette testet jeg... dessverre ikke screen, hard fakta) Intel p4 2,8@3,2... 100FPS i Battlefield. Intel Celeron 2,4@3,3 35FPS i Battlefield. Jeg ble skremt over hvor dårlig celeron egentlig er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (Dette testet jeg... dessverre ikke screen, hard fakta) Intel p4 2,8@3,2... 100FPS i Battlefield. Intel Celeron 2,4@3,3 35FPS i Battlefield. Jeg ble skremt over hvor dårlig celeron egentlig er! 3D/gaming er nå ikke "verdens navle" heller da... Ja.. Celeron(selv kraftig overklokket) er *så* dårlig i 3D/spill...CeleronD er en god del bedre.. men ikke nok(brukbart dersom skikkelig OC'et). Men til det meste av "kontorbruk" er faktisk de "herzene" gode å ha.. og gir bra uttelling..selv mot en AMD.. Lenke til kommentar
skille Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jodda, dette skal være mulig, uten for store inngrep. Et alternativ er å endre det i registeret, men trur ikke det vil virke helt. En annen mulighet er å åpne systeminformasjon, så lagre det til ei fil. Deretter åpne den fila i notepad, finne hvor cpu informasjon står, så endre verdien. Lagre og lukk. Så endrer du snarveien til systeminformasjon til å peke til den nye fila du lagra. Register endringen finner du her: HKLM - hardware - description - system - centralprocessor - 0. Endre verdien i "ProcessorNameString" etter behov. Her er originalen: Her er etter jeg endret det: Dette endrer bare ene verdien. En beskrivelse bare. Jeg har en bærbar som kjører uten strøm, derfor er den litt nedklokket i forhold til original. Her er som det ble i systeminformasjon: Du bør nok endre begge plasser, så henvise de til systeminformasjon. (Start - program - tilbehør - systemverktøy - systeminformasjon) Denne har du byttet ut med din egen lille fil... I den systeminformasjon tok jeg i, skal ikke være mulig å ta feil der Om den endringen i registeret står etter en restart vet jeg ikke, så det får du teste:) -Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå