TBSkippy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Dagens frokostblanding er herved dokumentert: - Vanskelig å få alt skarpt - Forskjellige belysninger forsøkt I dette tilfelle er lyskilden, solskinn og bunnen av metallboks. Er ikke fornøyd med utsnittet - virker for tett. Bildetutsnittet er omtrent på størrelse med det AF-ramma fikt dekt. Tok mange bilder av dette insektet i og for seg et kjedelig bilde. Har forsøkt mange ulike belysninger. Komposisjonen hode-kropp har også vært et mareritt. I dette tilfelle fikk jeg ihvertfall hode skarpt nok. DATA: - Lukkertid 1/40 - Blenderåpning f8.0 - ISO 50 - Focal lengde: 28.8mm - m/ekstra macrolinse - Canon G5 Endret 29. mars 2005 av TBSkippy Lenke til kommentar
Teltplugg Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hehe, Joa, det er da ikke så aller værst. Jeg tipper du spiser det samme som meg til frokost, God Morgen Frukt? ikke sant? Bildet var stilig. Dette blir jo nesten mikroskop. Kreativt! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hehe. er det bare meg som linker overskriften her til flua ? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hehe. er det bare meg som linker overskriften her til flua ? La ikke merke til det før du sa det. Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Endelig, noe som var våkne...... - arbeidsuhell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå