Hagforce Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Nå har dagen toppa seg Hvordan får jeg aktivert DHCP serveren i SBS 2003. Sykt idiotisk spørsmål, men håper noen gidder å svare.... Lenke til kommentar
Pyjamas Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har du installert DHCP på server ? Har du startet DHCP Server tjenesten ? Lenke til kommentar
Pyjamas Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Skal du installere DHCP velger du start/programs/administrative tools/configure your server wizard Skal du starte DHCP tjenesten velger du start/programs/administrative tools/services. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Dette er helt flaut Serveren ble satt opp der det var en eksisterende dhcp server, slik at denne funksjonen ble valgt bort under installasjon.... Jeg har kjørt installasjonen mange ganger på server 2003, men ikke på sbs. Jeg kjente meg liksom ikke igjen Er en annen type wizard her også, ikke den vanlige configure your server wizard... Tror det muligens rabla for meg på tirsdagen, får kikke litt på dette igjen. Vel jeg plundra med dette over radmin med dårlig linje.... Noen som har svaret på dette, er liksom ikke i humør til å browse ms sidene nå Takker for tips! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Ja det er en annen dcpromo prosess på SBS2003. Alt skal liksom være klart til å kjøre etter dcpromo prosessen. Endret 31. mars 2005 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
TkaPower Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei jeg har sbs03 på jobben og den er ett herk og starte ikke helt sikker på hvorfor men det jeg må gjøre på servern er deaktivere alle nic og stoppe ras det etter er det bare og settte opp dhcp og starte den der etter må du da aktivere nic og ras det virker for meg hvis ikke dette er løsningen for deg så utdyp hva mer som er galt oss deg så skal vi se på saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå