Jesper Karsrud Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei. Fant ut at jeg skulle leke meg litt med visitkort nå, og kom frem til dette: Vet kvaliteten på bildet ikke er helt på topp, men slik blir det når man har et bilde i 300dpi som resizes ned til 50% av størrelsen, og i 72dpi... Så det jeg vil vite er om noen har noe spesielt å si til dette kortet, noe jeg kan legge til, evt. trekke fra. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kult laget, stilig slik du har fått fram navnet Beyond Sanity! ..men kanskje litt kjedelig med grå bakgrunn? vet ikke... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 1. Er det ikke ganske bredt..? 2. Ikke helt sikker på fargekomboen. Den blå minner mest om std-linkfarge i IE 3. Bakgrunnsfargen er litt rar, mulig det har med de andre fargene å gjøre. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det var liksom noe med fargene...og bakgrunnen. Det hele passet på en måte ikke så bra sammen. Selvom det ser stilig ut da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 For å si det sånn, jeg ville ikke kjøpt tjenestene dine. Alt for rotete. 1. Vertikal tekst er noe dritt. Både på visittkort og hjemmesider. 2. "Designs to make a difference"-teksten ser malplassert ut. 3. Navn og selverklært tittel bør være midtstilt i forhold til "Beyond sanity". 4. Svært utydelig tekst på mobil-nummeret og email-adressen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Marvil: Joa, kanskje litt bredt. Lagde det egentlig utfra mål på 8x5 cm, men da ble det så mye tomrom, så jeg croppet litt.. Da ser det kanskje litt for bredt ut Psilo: 1: Ok, skal se om jeg gjør noe med det, selv om det kanskje blir litt vanskelig, da det er slik logoen min ser ut atm... Kan jo så klart gjøre om på den også, men det betyr at jeg må fikse på designet på den nye siden min, pluss en del andre ting.. Men det kan sikkert fikses på 2: Forslag til annen plassering? 3: True, *fikse* 4: Nei, helt fin her Hvis noen har noen forslag til andre farger, er jeg åpen for forslag Dette er jo bare førsteutkastet, husk det Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hva med å prøve en annen blåfarge og muligens en annen farge på bakgrunnen? jeg likte orange fargen din, men det er noe med hvordan alle fargene er satt sammen. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Litt kjedelige farger, de passer på en måte ikke sammen. Hva med rødt, svart og blått. RØdt og svart er jo fine farger, mn det skal kanskje være lyse farger? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Joda, har kommet med noen endringer, men har prioritert tilsvarende tråd på Dyret... Dette er siste utgaver av kortet: Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ikke så verst, men noen ting som skurrer. blå fargen harmonerer ikke med orange fargen, blå og orange kontrasten er ganske datert i utgangspunktet.. enten må du få mer luft etter D'n i beyond, eller så må den gå helt utfor, slik det er nå skaper det en irriterende liten glippe.. navn, tittel og info er kanskje litt stor? kanskje ta en mindre font for å skape litt mer luft. designs føles litt malplassert. den er ikke helt lina opp men beyond sanity, og en kvart millimeter mer luft mellom hadde vært bra. ser ok ut, men trengs og pirkes litt på. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Mye bedre, mye bedre. Men det er noe som ikke passer sammen, men vet ikke hva? Jeg tror det er noe med den blåfargen sammen med orangefargen, men er ikke sikker. du kan jo prøve å sette deg ned i Photoshop eller hva du bruker å se om du kanskje kan finne en annen blåfarge eller no, hvis du ikke vil ha den blåfargen da. Det er tross at du som bestemmer, men her er en link som du kan titte på om du vil se om fargene passer sammen. LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå