Gå til innhold

Sony må stoppe salg av all PS2!

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg har hørt kan de ikke gjøre noe mot Sony, da dualshockteknologien ble laget i 96 og reklamasjonsretten er på 5 år, kan de ikke gjøre noe. Da såvidt jeg har fått med meg at det ikke ble noen rettssak før i 2002.

Men dette er bare noe jeg har hørt fra en venn.

TSP

Tviler på at det stemmer i denne sammenhengen her.

For hvis det hadde vært korrekt ville hele saken blitt kastet ut med en gang den kom foran en dommer. Sammen med veldig mange andre patentsaker.

Men hvis vennen din kunne kommet med en link eller to som forklarer at en patent bare varer i 5 år i usa hadde det vært fint...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Q. What is the difference between a Design Patent and a Utility Patent?

A design patent offers protection for a configuration or shape and is used to protect ornamental features. The life of a design patent is 14 years and the cost of obtaining a design patent is considerably lower than that or a utility patent. A utility patent is what most people think of when they refer to patents. A utility patent is used to protect a process, machine, article of manufacture or composition of matter. The life of a utility patent begins on the date of the grant and ends 20 years from the filing date of the application for the patent. Patent maintenance fees are also required on utility patents. These fees are due at 3 ½ , 7 ½ , and 11 ½ years to keep the patent from expiring.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...