Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Satajapan... Jeg er ganske nybegynner når det kommer til alt dette med formattering osv, men en ting er sikkert. Det er vel ikke vanlig at jeg sitter og spiller world of warcraft, så får jeg en blåskjerm. Ren blåfarge uten noe tegn til skrift eller hva det skulle være. "ok" tenker jeg, og restarter datan. Men da kommer det bare "put in a disc or change your boot-" ettellerannet. I hvertfall så finner den ikke windows. Den finner begge harddiskene mine da, så det har ikke noe med det å gjøre. Hvordan kan dette bare skje? Finnes det en kjapp måte å få orden i dette? --- Tilleggsinfo : Har hatt noen problemer før med den. Da har jeg fått en blåskjerm, og etter det har jeg ikke fått til å slå på maskinen fordi skjermen sier "hertz out of range" eller noe. Da har jeg tatt rammene inn og ut og riglet litt på dem så har det funket. --- Men denne gangen sitter jeg helt fast... har prøvd å rigle alt som kan rigle. Hva er det første jeg bør gjøre? Formattering helt nødvendig? Fordi det passer veldig dårlig akkurat nå :/ Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Gå inn i bios og inn på "Boot" Sjekk under hardrives der. Der finner du begge diskene. Disk1 og disk2. Bytt slik at disk2 blir disk1 og lagre og forsøk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå