Spiff Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Lyd problem: Lyden funker 100% helt til jeg går ned i huler (som Andrano Ancestral Tomb (men ikke gruver, bande-huler o.l.) og i Vivec. Lyden begynner og knitre litt i starten for så og ende opp i skurring og piping som varierer etter som hva jeg gjør i spillet. Etter litt begynner spillet å hakke noe sinsykt og det er umulig å få gjort noe som helst, til og med å komme seg ut av spillet. Har prøvd: -Laste ned patchen -Prøvd både software og hardware acceleration i spillet -ta ut lydkortet og bruke det integrerte på hovedkortet -la være og slå hodet i bordet ...men nei... Spesifikasjoner: Hovedkort: ASUS A7M266 CPU: AMD TB 1,33Ghz 266 Grafikkkort: ATI Radeon 8500 (med nyeste drivere) Lydkort: SoundBlaster SB! Live OS: Windows 2000 (SP2 innstalert) Kan noen hjelpe meg? [ Denne Melding var redigert av: Spiff på 2002-07-01 20:02 ] Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Er det ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 20:00, Spiff skrev:Er det ingen som kan hjelpe meg? Vær vennlig å kutt ut slik "bumping" av tråder. Det er bare 1.5 timer siden du postet dette, og det haster sikkert ikke så mye at du _må_ ha svar umiddelbart. Greit at du "bumper" 1 gang hvis ingen har svart etter 1 døgn, men hvis det da ikke hjelper er det rett og slett fordi ingen kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå