Loomy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Sliter med en gammel cutenews-installasjon som ikke helt lar seg fjerne. Sitter igjen med noen backup-filer som begge er CHMODdet til 755. Alle forsøk på å CHMODde til 777, slette eller flytte går skeis både via FTP og små PHP-scripts som jeg har prøvd. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg får fjernet filene? Endret 29. mars 2005 av Loomy Lenke til kommentar
KristianU Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kontakte webhostingselskapet du bruker? Har du et seriøst selskap som hoster filene dine, så gjør dem det gratis for deg. Og da snakker jeg ikke om 9kr hosting Forresten, har du prøvd å slette hele mappen som CN ligger i? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Er på en start.no-server, så vet ikke helt hvor seriøst man kan kalle det. Har prøvd å slette hele CN-mappen ja, og mappen som CN-mappen ligger i heter public_html, så den vil jeg helst ikke slette Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 <?pre system("ls -la"); ?> sjekk hvem som eier filene. er det ikke du eller nobody, har du et problem muligens. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bruk en web basert fil manager så er denne saken ute av verden =) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Her gjenoppliver vi gamle tråder ja Har fått fjernet filene. Fant et script som på mystisk vis klarte det ingen andre klarte Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bruk en web basert fil manager så er denne saken ute av verden =) hvs han ikke får det til med php, så er det vel nettopp det som ikke vil funke. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Her gjenoppliver vi gamle tråder ja Har fått fjernet filene. Fant et script som på mystisk vis klarte det ingen andre klarte Hva het det? Har samme problemet på et domene på en av web10.nu's jallaservere! De visste jo så klart ikke hvordan dette skulle gjøres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå