[TA]Gunners Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er ikke helt sikker på om det er slik det skrives, men jeg lurer på hvordan dette kortet stiller i forhold til andre kort. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det kortet er greit men det er ikke noe High End kort. det funker greit til kabal og cs (ikke css) men som sagt greit nok. hvis du mener Gainward Geforce fx5500 Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ikke så bra. det er et svakt kort! Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 GeForce FX5600_XT_ som jeg har, fungerer utmerket til cs:s, ikke med høyeste grafikk, men bra nok til at spillet glir fint osv, tror nok det 5500kortet yter bedre siden jeg har XT versjonen av 5600 Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 En kamerat som handlet kortet men jeg mente det var et dårlig kjøp i forhold til andre kort på markedet. Er dette feil da? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Gunners' date='29/03/2005 : 17:00'] En kamerat som handlet kortet men jeg mente det var et dårlig kjøp i forhold til andre kort på markedet. Er dette feil da? Hei, Det er lettere å svare, hvis du gidder å skrive den rigtige modelbetegnelse? Der mangler jo et tall. Her kommer alt for mange gætterier pga det Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ja, og hvor mye betalte han for kortet? men det er et meget svakt kort. det finnes mange som er bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå