hojo Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har et PCI firewire-kort i min pc, som jeg har brukt til å overføre film fra et sony dv kamera. Men etter at jeg gjennopprettet min system disk med Norton Ghost 2003 så får jeg ikke kontakt med dv kameraet! Windows finnner firewire kortet, men windows finner ikke dv kameraet som jeg kobler til firewire kortet (setter så klart kameraet i play-modus) Jeg har Prøvd å tatt ut kortet og startet pc'n på nytt, for så å slå av pc'n og sette inn firewirekortet i en annen pci port, for å så slå på pc'n igjen. Det som da skjer er jo at WinXp oppdager ny maskinvare og installerer den som en IEEE 1394 enhet. Men alikevell skjer det ikke noe når jeg plugger inn kameraet og setter det i play-modus Så da lurer jeg på om det er noen driverfiler Norton Ghost fjerner under ghostingen? Eller er det andre orsaker? Har noen vært borti lignende? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det kan bare ikke være mulig at det er Ghost sin feil. Ghost kan ikke fjerne noe, hele poenget er at disken skal være nøyaktig gjenopprettet slik den var da du lagde imaget. Du har vel ikke delt opp Windows og Programfiler på separate partisjoner? Slikt kan jo lage rot. Det kan jo være en tilfeldighet at en feil oppsto på firewire omtrent samtidig som du hadde brukt Ghost. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Jeg synest det er veldig rart selv jeg at norton Ghost kan skape problemer her. Fordi Norton Ghost Kopierer jo bare harddisk setorer og ikke filer. Men det var jo etter Ghosting at jeg ikke fikk kontakt med dv kameraet!! Jeg har programfiler og Windows på samme partisjon ja. Så det skulle ikke være noe problem!! Endret 29. mars 2005 av hojo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå