Gå til innhold

Hva er NVIDIA GeForce 3?

Akina

Anbefalte innlegg

Du høres akkurat ut som dama  :D

Hu prøver å bli "nerd" hu oxo. tror skjermkortet holder til ditt bruk da, men som de andre også sier, tror jeg du kan få en bedre pris hos f.eks komplett.

Du får prøve å bygge pcen selv da, så lærer du nok mye da og!  :yes:

Har alltid elsket å lære!!! Tenkte å bygge sjøl, men med han ene eg bor m tilstede for å passe på at det ikkje går rett t helvete... :D

Og hey... Eg prøver vel ikkje å bli nokke eg ikkje e!!!!! :hrm: Den var ikkje snill :dontgetit::cry:

Eg e bare en manisk depressiv person som e overfølsom og ganske extrem, og har ufattelig store problemer m å komme igang m ting...

Altså... eg vet ikkje helt ka du siktet til... men eg har alltid elsket dill og kompliserte ting, og det å være kreativ!!! :yes: Men det at eg nettopp e kommet i gang m pc og slikt e pga av d som står 3 linjer over, og når eg først kommer igang m nokke blir eg veldig extrem og klarer ikkje tenke på andre ting...

SHARING-DAY!!!!! :D:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zythius: :blush::yes: Kanskje de brurde sjekke det... Men samtidig så burde kanskje jeg ha skrevet at de burde ta en titt på den... Men igjen så var det bare et enkelt lite spr jeg trengte svar på i denne tråden... For jeg lurte bare på om GeForce 2, 3 eller 4 var andre skjermkort enn f.eks 6200 og 6600gt osv, eller om det bare var andre måter å måle skjermkortene på... Og det har jeg jo fått svar på...

Men her er nå ihvertfall pc'en jeg tenkte på:

Det virker som et greit oppsett, men jeg er ikke helt enig i prioriteringene. Hvis PC'n skal spilles med vil man f.eks få igjen mer for pengene om man kutter litt ned på CPU, ram DVD-brenner og harddisk, til fordel for bedre skjermkort.

Hvis du bytter ut DVD-brenneren til f.eks en NEC 3520A så sparer du over en hundrelapp + får en mer velkjent og kvalitetsassosiert DVD-brenner. Det er ikke mange kronene men spar også noen kroner på å kjøpe Athlon 64 3000+ i stedet for 3200+ og muligens redusere fra 1GiB ram til 512MiB ram så får du ganske mye mer som kan brukes på skjermkort. Totalt sett vil ytelsen i spill øke betraktelig i forhold til det du har satt opp. Skjermkortet er altså en nøkkelfaktor til bra ytelse i spill og er mye viktigere enn den lille ytelseforskjellen man får ved litt raskere CPU osv. Hovedkortet er også i dyreste laget etter min mening. Jeg tror det vil lønne seg å gå for et billigere hovedkort og bruke det innsparte beløpet på skjermkort. Om du ikke skal overklokke kan f.eks dette spare deg for ca 400kr og dermed gi mye bedre grafikkytelse pga et 400kr dyrere grafikkort: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=23812

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...