Clerion Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Navn: Johan Løveng Alder: 17 Bosted: Rena i Åmot Interesser: Fisking og data. Skole: Koppang VGS 1AA Status: Singel Høyde: 177 Vekt: 65 Fav,spill: HL2, Postal2( faktisk) NFSU2 Fav, Film: Ali G i da house, Kvinnen i mitt liv mfl. Pic: Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Navn: Jonas Edin Bosted: Rena i Åmot Alder: 17 år nå, født 04.04.1988 Skole: Koppang VGS Liker: Lange turer på stranden, koselige hjemmekvelder foran peisen ,skru data, venner, se film, babes, høy musikk(ikke techno). Musikksmak: Black Metal, Punk, egentlig all slags metal. Religion: ubestemt, heller mot satanismen. Favoritt film: Evangelion, serien (ja, men nei, jeg er ikke særlig anime-fan) Favoritt serie: The office Mental tilstand: Ubekreftet schizofren Tenner på: kirker Humor: Ja Gjennomsnittlig internettbruk i uken: ca 30 timer i uka, snart mer. Takker for meg og hilser på neste Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Navn: Even Født: 86 Høyde: 185 cm Vekt: 70 kg Beskrivelse: Merkelig skapning. Er ganske lat. Lat og effektiv. Er rimelig omgjengelig. Ser vel humoren i det meste. mer en diplomat enn en kriger. Er realist. Er også veldig sarkastisk og ironisk, og selv om det oftest går utover folk jeg kjenner godt, er det vel ganske enkelt for folk som ikke kjenner meg å tro at jeg er litt frekk. Fritid & interesser: Liker å slappe av sammen med venner, se film, høre på og diskutere musikk, se anime, lese manga, festing og jalle med pc. The works. Musikk: Hører på mye, prøver hele tiden å utvide horisonten litt. Er ganske åpen, men setter grenser. Det går mest i punk, black metal, progressiv- og eksperimentell rock. For tiden er gruppene som figurerer oftest på playlista Blood Brothers, Dia Psalma, Finntroll, Immortal, Tool, Gorgoroth, Refused, Charta 77 og lignende. Mål:Målet mitt er enkelt og greit å komme meg ut i lønnet arbeid, et sted jeg trives. Endret 22. februar 2010 av JR Ewing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå