Gå til innhold

Presentasjon av brukere

Homme

Anbefalte innlegg

Navn: Øystein S.

Alder: 10.09.1989

Sivilstatus: Singel, trofê samler.

Skole: 10c, søkte tegning form og farge til det nye semesteret.

Beskrivelse: Aktiv gutt (seriøst) driver med shootfighting og løfter vekter, blir seriøst løfter da jeg blir 16. Skal bli dørvakt når jeg er student i Danmakr siden dær skal jeg gå på arkitekt høgskolen i århus eller noe sånt. Driver en del på med moped og liker klær og shopping (min feminine side).

mer dere vil vite? sett opp sjema BOYSSss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navn: Stefan Alexander Dominic

Alder: 17, 27. nov 1987

Sivilstatus: Omtrent så singels om fysisk mulig.

Skole: Fyllingsdalen VGS, Fyllingsdalen, Bergen

Høyde: 172

Vekt: 52

BMI: 17,6

Religion: Skeptisk men troende kristen

Beskrivelse: Jeg er en gutt på 17 år som er generelt misfornøyd med tilværelsen. Blond, tynn, lav, paranoid, ikke særlig interessert i ting som hygiene, å spise eller søvn. Jeg er ikke like flink i norsk som jeg skulle ønske. Jeg er ganske fornøyd med engelskkunnskapene. Jeg er noenlunde heterofil med bifile tendenser som kan ha noe med hormoner å gjøre. Jeg foretrekker jenter som er yngre enn meg, gjerne 2-3 år. Min egen mor kalte meg "an arrogant elitist" fordi jeg forlanger mer enn jeg burde. Det er kanskje sant.

Fritid & interesser: Er glad i å se film, kjøpe DVDer og late som jeg kan noe som helst om film. Tilbringer mangfoldige timer på forumet hver dag, poster mellom 15-30 innlegg hver dag. Jeg har for lengst gitt opp å underholde noen andre enn meg selv.

Film:

Yndlingsregissør: Stanley Kubrick, Sam Mendes, Quentin Tarentino, Michel Gondry, Spike Jonze

Yndlingsskuespiller: Harvey Keitel, Al Pacino og Chris Walken

Yndlingsmanusforfatter: Helt klart, uten tvil: Charlie Kaufman

Yndlingsfilm: 2001, Eternal Sunshine, Reservoir Dogs, Koyaanisqatsi, A Clockwork Orange, Clerks, American Beauty

Musikk:

Yndlingsband: The Clash, At the Drive-in, The Mars Volta, AC/DC, Jethro Tull

Yndlingsartist: Elvis Costello

Yndlingssang: Televators (The Mars Volta), Halleluja (Jeff Buckley), Fast Car (Tracy Chapman)

Forbilder: Charlie Kaufman, Michel Gondry, Jesus H. Christ og min far.

Mål:

Skrive et skikkelig manus

Lage en film som jeg selv hadde likt å se

Forlate Norge

Føle den samme kjærligheten for mine barn som jeg vet mine foreldre føler for meg.

Gjøre foreldrene mine og bestemora mi (God rest her soul) stolt

Være mindre skeptisk

Finne kjærligheten

Å bli omtalt i begravelsen min som en person som gjorde verden bedre

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Heter Anders og er fra Bømlo. (Bruk gule sider!)

Er 15år gammel, singel og har far, mor og 2 søstre.

Slaver på BUS, og det går forholdsvis bra vil jeg påstå. (Bremnes ungd. skule)

Favorittfilmene er Ringenes herre, rekkefølge: 3,1,2.

Hører mye på metal, litt trance og dance, og sanger jeg ellers liker. Hater alt av hip-hop og rap. Favorittband er Manowar, Blind Guardian Nightwish og Iron Maiden.

På fritiden sitter jeg alt for mye her, men er mye med venner, og går på speider'n. (Begynnte pga konf.)

Lenke til kommentar

Navn: Håvard Falck

Alder: 17

Sivil status: Singel

Skole: Trondheim Katedralskole 1AAB

Religion: Jeg liker å ta på det før jeg kan tro på det ;)

Interesser:"Skole". Det går en del i data, men den delen har heldigvis(!) blitt mindre i det siste etter at jeg målte hvor mange timer jeg faktisk satt på PC'n. Ellers spiller jeg Innebandy i Nidaros IBK og kjører Telemark, gjerne frikjøring som rett og slett er frekt. Om sommeren skjer det heller lite, bortsett fra at jeg prøver og komme meg rundt på diverse sommerskisentre. Liker å gå turer i fjellet, heldigvis, for hvis ikke hadde det blitt labert med Telemark som tross allt er laget for fjelltopper ;)

Ser en del film og jeg liker Ringenes Herre og StarWars filmene svært godt. Av musikk hører jeg på det meste, men Gåte og Simon & Garfunkle liker jeg godt sammen med Iron Maiden og Cold Play. Spiller jo også en del spill og jeg tørr ikke tenke på hvor mange penger jeg har brukt på spill. Nå går det mest i GuildWars, KOTOR 1 og 2 litt Codename:Panzers og astronomisk lite R:TW.

Tar sterk avstand fra leet-speek og CS.

Endret av Imposter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Navn: Karsten

Alder: 15-okt-86

Sivilstatus: Chick

Skole: Gand vgs.

Høyde: 181 cm

Vekt: 77 kg

Religion: In God we trust

Beskrivelse: Sykelig sjalu, hypokonder, atletisk, innadvendt, tiltaksløs, romantisk etter ønske, renslig, paranoid, sarkastisk og selverklært gud over min egen tilværelse.

Fritid: Film, sport, data.

Film:

Yndlingsregissører: QT, Martin Scorsese, Robert Rodriguez, Steven Soderbergh ++

Yndlingsskuespillere: John Travolta, Steve Buscemi ++

Yndlingsskuespillerinner: Scarlett Johansson, Jennifer Connelly

Yndlingsmanusforfatter: QT

Forbilder: QT & Tyler Durden

Mål:

Revolusjonere verden

Lenke til kommentar

Hermet etter malen til wh1te og Steffyboy, jeg. :)

Navn: Thea Cathrine

Født: 18-08-87

Sivilstatus: Dumpet, men mulighet for gjenforening hvis det er meg han vil ha. Litt uklart akkurat nå. Jeg vil selvfølgelig være gift med han, men det er en annen sak. ;)

Skole: OHG vgs.

Høyde: 159,5 cm.

Vekt: Kanskje jeg sier det hvis jeg går ned litt.

Religion: Katolikk.

Beskrivelse: Personligheten er nokså spesiell. Slipper ikke så mange innpå den virkelige meg, og er nok lite villig til å stole på andre mennesker. Jeg er sykt sjalu og har høyt temperament. Kan være snill iblant hvis jeg føler for det. Utseendet er vel ganske average.

EDIT: Glemte å si at jeg er veldig utadvendt.

Fritid: Trening, venner, sex og slappe av.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Navn: Alexander S. S.

Født: 20.05.86

Sivilstatus: Singel

Skole: Bjørkelangen vgs, VK2

Høyde: 190cm

Vekt: 95Kg

Religion: Darwinisme

Beskrivelse:

+

• Jeg er ærlig.
  • Jeg er pålitelig.
  • Jeg er flink til å få andre mennesker til å le.
  • Jeg er flink til å tenke logisk.
  • Jeg står for egne meninger.
  • Jeg er realist.

-

• Jeg er ærlig.
  • Jeg utsetter alt arbeid så lenge jeg kan.
  • Jeg er veldig sta.
  • Jeg ser på en diskusjon som noe jeg må vinne, ikke noe som skal føre til enighet.
  • Jeg har Telephonophobia.
  • Innadvendt.

Fritid & interesser:

Anime, babes, fantasy, festing, film, fysikk, hentai, konsollspill, manga, musikk, PC, rollespill.

Musikk:

Yndlingsband: Pantera, Slayer, Cannibal Corpse, Dying Fetus, Zeppelin, Opeth.

Yndlingsartist: Darrell Lance Abbott, George Fisher.

Yndlingssang: Raining Blood (Slayer), Regular People (Pantera) Pit of Zombies (Corpse), Windownpane (Opeth).

Forbilder:

Einstein, Newton, Jesus, Dimebag.

Mål:

Hus, samboer, barn (Rimelig gammeldags, men det er det jeg egentlig drømmer om).

Jeg har helt sikkert glemt noe, denne posten oppdaterer seg etter hvert.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Navn: Hanne iren

Født: 22.03-88

Sivilstatus:forelska

Skole:røros videregående skole, gk almenn

Høyde: 175 cm

Religion:kristen

Beskrivelse:liker å trene, sitter foran pc'n og gjøre div(ikke tenk koffert)liker å høre musikk og slappe av!flirer en del...og vil gjerne at alle skal ha det bra, kan være slitsont til tider!

mer syns jeg egentlig ikke dere trenger å vite:P

btw, dette minner litt om sånn kontaktannonseting...

edit:

<-----meg

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Navn: Lasse sensurertavgrunnerjegikkeskalnevne

Født: 25 desember, 1989.

Sivilstatus: Relativt singel.

Skole: Huseby ungdomsskole.

Høyde: 183 cm

Vekt: 75kg

Religion: Ateist.

Beskrivelse: Prøver i grunn å være så utadvendt som mulig her på forumet, så dere får bare følge med på postene mine for å lære litt mer om meg :]

Fritid: Vel, spiller mye gitar, er med venner, sitter litt foran skjermen. Ellers så drar jeg på fester som annen sunn ungdom. Driver ikke med noen spesielle aktiviteter for tiden, men har grønt belte i karate og er fristet til å begynne igjen. Oh, ja, jeg trener vel litt i studio.

Lenke til kommentar

Jeg vet hva som står i førsteinnlegget, men jeg har likevel et forslag å komme med; Hva med å inkludere et bilde i presentasjonene (de som allerede har postet kan jo redigere inn om de ønsker det)?

(Jeg skriver vel om meg selv senere, og kan sikkert unnskylde dette innlegget med å redigere det inn her da.)

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Navn: Øyvind

Født: 30/12/1989.

Sivilstatus: Meget singel.

Høyde: Litt over 180 cm.

Religion: Praktiserende Satanist... eeller ikke.( :p )

Jobb: Jeg Jobber på Fagmøbler i lunner kommune.

Jeg er altså Øyvind, Jeg liker alt mulig rart. Jeg har en litt spesiell type humor, som kan virke støtende(!).

Jeg ler Når jeg ser på voldssfilmer, Skrekkfilmer o.l. hvis noen blir drept/dør.

Jeg liker også katten min, men hun røyter noe så inni helvete for tiden at hun får litt mindre oppmerksomhet :(

Interesser: Alt for lite, For det meste; Mat, Anna Maria(The one and only), Våpen, Datamaskiner, Spill.

Musikk:

Pantera!

Metallica

Paul Oakenfold

The Prodigy

Genesis

post-58-1115745882_thumb.jpg

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar

Navn: Kristian

Født: 9 mars 1982 :love:

Skole: UiO, juridisk fakultet

Høyde: Staten er uenig: Hæren mener jeg er 180cm mens onkel blå mener jeg er 182cm

Vekt:Litt over 100 KG :tease:

Religion: Sitat fra Arnulf Øverland, den tiende landeplage:

" Aldri har man ofret til noen blodigere Molok enn de kristnes gud!"

Jobb: Jobbsøkende, send en PM hvis dere vet om noe :!:

Sivilstatus: Samboer med kjæresten min, Lene.

Bil: daewoo Nexia 1,5L Sportique :)

Hjemmeside: www.kvtl.com selvfølgelig...

Om meg:

Jeg er som oftest blid og grei gutt. Studerer juss som er ganske intressant. På fritiden driver jeg med forskjellig, skjønt det blir lite fritid når skolen er på det mest intense. Ellers er det fikling med pc og satelitt som står på timeplanen. Jeg har også en hund som heter Tanja og er litt over et halvt år gammel..

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Nå vil jeg komme med en liten advarsel mot å legge ut eget navn på dette forumet. Hvis du skriver en del useriøse kommentarer kan det lett tolkes feil av andre. Jeg har selv vært borti at arbeidsgiver har spurt meg om innlegg fra et annet forum... som selvfølgelig viste seg å være et tulleinnlegg som han hadde tolka feil.

Moralen: kallenavnene er der for deres egen sikkerhet

Lenke til kommentar

Navn: Rune F.

Alder: 14 (fyller 15, 14. juni)

Skole: Cicignon ungdom og barne skole

Høyde: 170

Vekt: 54-55

Jobb: VG selger på søndager

Sivilstatus: Forhold (snart 3 måneder)

Religion: Agnostiker

Yndling musikkgruppe: Enten NOFX, The ataris eller Millencollin

Musikksjanger: Hører på det meste selv om det har gått mye i punk i det siste (nei, ikke fjortisspunk)

Yndlingsfilm: Utrolig mye bra og kan derfor ikke peke ut en

Filmsjanger: Action og thriller er helt klart favorittene

Yndlingsspill: Kan ikke velge blandt alle de gode titlene til SNES

Yndlignsspillsjanger: RPG, Action (inkl. FPS) og Strategi

Ser fram til: Komme inn på elektrolinja (hvis jeg er heldig) og ta lappen til lett MC

Hobbyer Spilt gitar i 3-4 år og nettopp begynt på Shootfighting/Thaiboksing

Andre fritidssyssler: Sitter mye foran pc'en og er blant annet på forumet og spiller. Er sammen med kjæresten litt på hverdagene og litt i helgene, og kamerater i helgene.

Div. ting Jeg er en innadvent og sjenert gutt med en veldig liten vennekrets... Har blitt mobbet i 1,5 år og har dermed slitt med lettere depresjoner på egenhånd uten noen form for hjelp. Mobbingen har endelig gitt seg og jeg har fått langt mer selvtilitt, og blitt mer sosial. Med tanke på jeg snart fyller 15, har jeg kjøpt meg en lett MC. (Honda MBX 125). Så nå har ting begynt å gå oppover og jeg ser lysere på livet, samtidig som været blir lysere (noe som hjelper veldig på humøret).

MVH. Rune F. :)

Lenke til kommentar

Tar meg den frihet og kopierer oppsettet til Rune_F;

Navn:

Fødselsdato: 29/12-87

Skole: Vinstra Videregående Skole

Høyde: 176

Vekt: 77kg

Yndling musikkgrupper: Sonata Artica, Kamelot, In Flames, Rhapsody og Stratovarius

Musikksjanger: Går for det meste i metal og som en ser ovenfor så er det mest power sådan

Yndlingsfilm: Kanskje Mononoke Hime

Filmsjanger: Har et veldig åpent syn på film, men jeg liker ikke så godt forutsigbare Amerikanske filmer spesielt action...

Yndlingsspill: HL2, WoW og Liero

Yndlignsspillsjanger: RPG, Action (inkl. FPS), Strategi og slossespill på konsoll.

Hobbyer PC, PC og atter PC

Andre fritidssyssler: Kjøre bil

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Navn: Ivar Stange

Født: 02.09.86

Skole: Skeisvang VGS, VKII, ØA

Høyde: 176 ifølge militæret

Vekt: 66-68 (veier minst når det er jul faktisk)

Religion: Ateist

Jobb: Avløyser :blush: (Søkt på ny sommerjobb på Hecket Multiserv (for de som kjenner til den bedriften (gjenvinner aluminium)))

Sivilstatus: Singel som det går an å bli.

Interesser: Film, data, venner (ja, faktisk), glede meg over ting jeg vil ha, men aldri får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...