Gå til innhold

Presentasjon av brukere

Homme

Anbefalte innlegg

Noen har ønsket en tråd hvor brukere kan presentere seg selv, si litt mer om seg selv enn det som står i profilen. Så da tok jeg initiativ til dette og håper mange vil presentere seg.

Kun et inlegg pr. bruker!

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Synes denne tråden er et godt tiltak :)

Tenkte jeg skulle poste her selv om den er litt gammel siden folk bare hadde klagd hvis jeg lagde en ny tråd.

Navn: Even

Alder: 15 (snart 16)

Jobb: Expert Bonus

Bor: Utfor Sandnes, Rogaland

Sånn ellers: På fritiden min gjør jeg egentlig svært lite fornuftig. Henger rundt med venner, fester litt, hører musikk og trener mindre seriøst. Er også ganske intressert i stereoannlegg, hjemmekinoannlegg og alt annet som har med lyd og bilde å gjøre. Kan heller ingenting om pc (kan omtrent ikke skille en ram-brikke fra en harddisk).

Om vinteren henger jeg en del i skitrekk og det er da twintip det går i. Om sommeren gjør jeg ikke noe spessielt, ligger bare på stranden og slapper av. Er også veldig glad i damer så klart.

Det var litt om meg.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Navn: Espen Storø

Alder: 22 (født 26.1.1983)

Sivilstatus: Veldig singel

Om meg:

Er en stille og rolig kar stort sett, men har en forkjærlighet for å kødde og fleipe masse. Kunne kanskje hatt et eget humorprogram (som bare jeg og de nærmeste vil forstå :p ).

Jeg er egentlig en lat slask, men har skjerpet meg betraktelig i det siste. Jada Mamma, jeg vasker og rydder her og ikke bare en gang i året.

Driver med:

Jeg er musiker, nærmere bestemt keyboardist. Spiller i Circus Maximus, og der går det i progmetal.

Bruker PCen mye til musikk, bl.a. softsynther, samplinger, sequencing, miksing, mastring osv osv...

Ellers:

Er jo nerd, det er ikke uten grunn at jeg henger her ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Navn: Torbjørn Lunde

Alder: 17

Sivilstatus: Singel

Skole: Lundeneset VGS, grunnkurs medier & kommunikasjon

Beskrivelse: Reflektert, følsom, glemsk, ustabil, musikkavhengi, veldig stille eller veldig pratsom, filosofisk.

Interesser: Veldig glad i musikk, MÅ høre på musikk. Etter 2 dager uten (bra)musikk så får eg abstinenser, men da er det SÅÅÅÅ sinnsykt deilig å endelig få høre noen vindunderlige toner igjen. :love: Hører mest på metal, men er ikke ensporet og kan høre på andre ting som prog-rock og electronica. Sitter mye på PC, og har hatt forskjellige PC'-interesser som programering, webdesign... men driver ikke så mye med det som eg gjorde før. Driver litt med fotografi og bilder, synes det er gøy.

Beundrer: James Keen Maynard, Mahatma Gandhi, Björk Gudmundsdottir, hele System of a Down... mange flere, bla mange musikere.

Her er et lite inblikk i musikksmaken min: http://www.audioscrobbler.com/user/tlz/

Her ligger noen av bildene eg har tatt/laget: http://tlz.deviantart.com/gallery/

EDIT: Skriver til tider mange skrivefeil som eg må fikse på.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Navn: Andreas Lien

Alder: 17 (230488)

Skole: Tangen VGS Media og kommunikasjon GK

Personlighet: utadvent, filosofisk, til tider distre, av og til kald på utsiden, men følsom innvendig. Har en tendens til å tenke litt for mye over diverse (sosiale) ting av og til :hmm:

På fritiden sitter jeg (for)mye med dataen, selv om jeg egentlig ikke har noe særlig fornuftig å drive på med der :p, nå for tiden hvertfall. Ellers er jeg med venner og snakker shit. Trener også 3 ganger i uka (styrke seff :cool:). Er også singel for tiden.

Jeg har også spilt gitar i omtrent 3 år. Nylig starta jeg og to andre typer opp bandet Exuro[/b]. Fåreløbig har vi bare 2 på gitar og en på trommer.

Humor er veldig viktig! kan le av nesten alt. har også en tendens til å få folk til å le..

Litt body facts :p:

- ca. 185cm høy

- veier ca. 90kg. er kraftig, ikke feit. tar 80kg (*4) i benk :cool: </skrytemodus>

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Navn: Erlend Mestad

Alder:23

Skole:Voss gymnas

Sivilstatus:Kjæreste

Jobb:NSB, kundebehandler

Fritida: Så langt som loven tilsier det, jakt, jakt og jakt. Både små- og storvilt. *lengte til høsten* Ellers blir det fotball og studier ved siden av jobben. Tar gjerne en fest i ny og ne, men blir lite med tid til det, sukk....

Lenke til kommentar

Født: 15.11.1988

Livssyn: Kristen

Sivilstatus: Singel (er for "snill", leter jeg lenge nok finner jeg nok noen som liker "snille" gutter også :p)

Høyde: 178 cm

Vekt: 76 kg

Favorittbil: Caterham Superseven

Favrorittspill: Gothic-spillene

Favorittfilmer: LOTR-trilogien

Interesser: 3D modellering, spill-designing, relgion, ting som finnes mellom himmel og jord, kryptozoologi, trening, kosthold, biler, musikk, film, Sci-fi, middelalderen generellt.

Forbilder: Bill Pearl, Frank Zane, Lou Ferrigno, Arnold Schwarzenegger, Hulk Hogan, Dave Draper, Sylvester Stallone.

Generellt: Fredelig, snill, sjenert, intelligent, musikalsk.

Edit: La til mer unyttig fakta.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Navn: Simen

Alder: 17 (18 om 9 dager, altså 17. Mai) :w00t:

Sted: Stabbestad, Kragerø

Skole: Kragerø Videregående Skole, VK1 Elektro

Jeg er beskjeden og ikke helt frampå hele tiden, holder meg litt bak!

Er snill, ikke så helt intelligent, men ikke dum heller, sjenert, glad for det meste...

Elsker musikk, hører på:

- Children Of Bodom

- Norther

- Rammstein

- Nightwish

- Manowar

- Mortification

- Edguy

- Sonata Arctica

+ flere

Spiller gitar! Eier en Morgan ST 250 STD el-gitar og trives med den!

Har spilt i litt over et halvt år nå!

Forbilder: Alexi Laiho (bedre gitar-spiller finner du ikke (teknisk)), Lincoln Bowen.

Er veldig glad i Metal Gear Solid-serien :love:

Spiser veldig mye, men er tynn som ei høvelflis!

Mine interesser: Musikk, gitar, PC, venner, damer!

Diverse linker: My Audioscrobbler

http://www.midnight-walker.moo.no

post-58-1115751786_thumb.jpg

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

Navn: Nicolai

Alder: 17 (født 31.07.1987)

Oppvokst: Tasta, Stavanger

Skole: VK1 ØA - St. Olav VGS

Kjører: Sykkel \o\

Jobb: Har tidligere levert aviser og hatt sommerjobb i Sparebank 1, men er for tiden arbeidsløs.

Fritid: Tja, jeg sitter vel en del foran datamaskinen, men jeg bruker også en del tid på å lese (hovedsaklig klassisk sci-fi og horror), se film, osv.

Lenke til kommentar

Navn: Bård Almestad

Bor: Er fra Sortland, men går skole i Lødingen.

Skole: Vk1 IKT Driftsfag

Alder: 17. Blir 18 den 23 November.

Sivilstatus: Singel.

Livssyn: Ateist.

Ganske søt å elskverdig gutt som liker å være sammen med venner, se film, råne, feste å finne på ting. Jeg sitter ganske mye foran pcen, kanskje litt for mye.. Men men. :p

Jeg går på skole i Lødingen, å trives med skolen. Har store problemer med plassen, men det får så være. Kommer egentlig fra Sortland, en liten by som er ganske grei å bo i.

Jeg elsker musikk, overlever ikke uten. Hører som regel på metal, men har en veldig variert musikksmak. Og jeg synes faktisk Vikingarna har noen kule sanger. Det sier vell sitt om min musikksmak.

Det var alt jeg hadde å si om meg selv.

Lenke til kommentar

Navn: Jørgen Aaserud

Alder: 21 (født 18.04.84)

Oppvokst Flateby, i utkanten av Enebakk.

Sivilstatus: Singel (Doh)

Jobb: Er for tiden ikt-lærling

Fritid: Surfe Internettet, spille WoW og henge på diverse fora.

Litt om meg selv:

Elsker musikk, hører primært på metal. Har spesielt sansen for prog-metal. Favoritt bandet mitt er Opeth.

Ellers kan jeg fortelle at jeg er utrolig lat, eier ingen motivasjon og har heller ingen ambisjoner. Jeg dagdrømmer istedenfor :p

Er også en veldig sjenert kar, som har vanskeligheter med å utfolde seg i ukjente omgivelser.

Livsmottoet mitt er "If something is to hard to do, then it's not worth doing".

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...