T/A 455 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Skal sette opp en termin server (smal klient), en domene server og en fil server for 10 brukere. Hvilke CALS trenger jeg da? Blir dette riktig: Terminal server: Server 2003 (ink 5CALS) 5 User CALS 10TC CALS Domene server: Server 2003 (ink 5CALS) 5 User CALS Fil server: Server 2003 (ink 5CALS) 5 User CALS Synes dette blir sinnsykt dyrt. 20914kr, eks mva, å det hos PCutstyr som er billige). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Gå heller for en Small Business Server 2003 Standard og kjøp 5 ekstra lisenser. Da er du vel på litt over 5000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå