Gå til innhold

DFI - hvem har garantiansvaret? Hjelp...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da får jeg forsøke å finne dette på bruktmarkedet. De første 3 månedene gikk til feilsøk, komunikasjon mot mot div. partnere og venting 6 uker på å få testet bios reflash hardware. Og så 3 uker på tilbakemelding ang. retur til DFI.

 

Så jeg har håpet på en løsning hele veien. Men får se hva jeg finner på bruktmarkedet og om det er mulig å få tak i noe ordentlig der nå.

Lenke til kommentar

Det første eg gjør når eg har hardware som ikkje funker er å kjøpe nytt. Så tar eg alle problemene med retur/garanti/reparasjon etterpå. Når eg får erstattet delene selger eg det som brukt på QXL. Det er helt uaktuelt å sitte uten PC mer enn noen få dager. :nei:

 

Har du spurt Netshop om de kan skaffe deg ett makent hovedkort? Ett Socket A kort kan ikkje koste så mye no?

Lenke til kommentar

Jepps, de hadde ikke slike kort. Men går for å skaffe meg et nytt(brukt). Jeg har hatt en bærbar å trøste meg med mens jeg har ventet her, den har også vært bra nok til å kjøre et av spillene jeg bruker litt tid på. Ellers hadde gått på veggen og jeg hadde nok kjøpt nytt med en gang jeg skjønte at dette ville ta tid (etter den 1 uka).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

I/O shield følger vel med kortet .

Det kunne du vel uansett fått bekreftet av komplett via mail/tlf e.l .

Jeg ville latt RMA'en av DFI gå sin gang og uansett tidsaspekt på returen ville du ha et fungerende xp-m system å leke deg med i mellomtiden med et abit kort som koster nesten ingenting .

Når DFI kortet ditt evt. dukker opp igjen er det jo bare å bytte til det hvis det er det du ønsker .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...