Gå til innhold

Har noen av oss fått ett hardt slag i hode?

Christian_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VG-Lista Topp 20 burde ikke få den oppmerksomheten den får. Det er Topp 40 (album lista) som har noe å si. Det er bare mennesker under 14 som kjøper singler...

Skulle likt å sett noen som kjøpte en Gorgoroth singel (tviler i det hele tatt på at det finnes).

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen som kjøper den singlen? Er det noe poeng i det?

Jeg vil tro at ikke særlig mange er villige til å la seg diktere av deg ang. hva de skal kjøpe innen musikk. Selv liker jeg ikke den sangen, men å lage slike tråder ang. alt man ikke liker blir for dumt. Det finnes garantert de som misliker det du hører på også ;)

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen som kjøper den singlen? Er det noe poeng i det?

Jeg vil tro at ikke særlig mange er villige til å la seg diktere av deg ang. hva de skal kjøpe innen musikk. Selv liker jeg ikke den sangen, men å lage slike tråder ang. alt man ikke liker blir for dumt. Det finnes garantert de som misliker det du hører på også ;)

Mulig at det er folk som missliker det jeg hører på også, men det må da finnes grenser :nei:

En sang som er mange år gammel fra et tysk barnetv program hører etter min mening ikke hjemme der. Jeg laget bare denne tråden for å fortelle hva jeg syntes om dette og for å høre hva andre syntes om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...