Christian_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg tok en kikk på vg lista i dag og ble helt forskrekket når jeg så hvilken sang som lå på 2. plass http://lista.vg.no/ Er det virkelig noen som kjøper den singlen? Er det noe poeng i det? Sangen *frysninger* trist Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det virkelig noen som kjøper den singlen? Er det noe poeng i det? vet det. folk kjøper hva som helst nå tildags jeg kunne aldrig klart å kjøpe en slik singel! det er penger ut av vinduet Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg syns nå at den er litt morsom Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Nok av niåringer som kjøper den, tydeligvis. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg syns nå at den er litt morsom så morsom at du er villig til å betale 69,- for den? Nok av niåringer som kjøper den, tydeligvis. beklaglig nok tror jeg de fleste som kjøper singler er over 9år Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 beklaglig nok tror jeg de fleste som kjøper singler er over 9år Vel, vet nå ikke helt jeg. Brorparten er nok fjorten eller yngre, iallfall. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Brorparten er nok fjorten eller yngre, iallfall. ja, det er mer riktig tror jeg. fjortisene har ikke muskksmak Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Skjønner heller ikke at noen gidder å kjøpe den... Kan ikke huske sist jeg kjøpte en singel.. Syns det er bortkastet å kjøpe singler, koster jo pokker meg nesten en halv CD Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hadde aldri betalt 69 kr, heller ikke 39kr som jeg betaler for singlene mine. Men morsom er den Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Schnappi is the bomb.. Feita sang til partei det der Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 VG-Lista Topp 20 burde ikke få den oppmerksomheten den får. Det er Topp 40 (album lista) som har noe å si. Det er bare mennesker under 14 som kjøper singler... Skulle likt å sett noen som kjøpte en Gorgoroth singel (tviler i det hele tatt på at det finnes). Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det virkelig noen som kjøper den singlen? Er det noe poeng i det? Jeg vil tro at ikke særlig mange er villige til å la seg diktere av deg ang. hva de skal kjøpe innen musikk. Selv liker jeg ikke den sangen, men å lage slike tråder ang. alt man ikke liker blir for dumt. Det finnes garantert de som misliker det du hører på også Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vel, nå dunket jeg hodet i bordet pga. de 20 første sangene der. Men er det seriøst noen som kjøper singler nå om dagen? Makan til fjols. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 PS: emnefeltet suger *** også. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Er det virkelig noen som kjøper den singlen? Er det noe poeng i det? Jeg vil tro at ikke særlig mange er villige til å la seg diktere av deg ang. hva de skal kjøpe innen musikk. Selv liker jeg ikke den sangen, men å lage slike tråder ang. alt man ikke liker blir for dumt. Det finnes garantert de som misliker det du hører på også Mulig at det er folk som missliker det jeg hører på også, men det må da finnes grenser En sang som er mange år gammel fra et tysk barnetv program hører etter min mening ikke hjemme der. Jeg laget bare denne tråden for å fortelle hva jeg syntes om dette og for å høre hva andre syntes om det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det virkelig noen som kjøper den singlen? Er det noe poeng i det? Zyklon Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Denne og "Ketchup song" står vel i omtrent samme katergori.. SØPPEL Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Schnappi roxxorz j00r boxxorz Lenke til kommentar
wilai Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 eg har hatt den sangen lenge før den kom til Vg lista eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå