ljkhaeljfk Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noen som har noe super-tips for rensing av lcd-skjermen på laptopen... Ser jo helt forferdelig ut akkurat nu.... Brillepusseklut fungerer heller dårlig.... Lenke til kommentar
morra Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kjøkkenpapir fuktet med vann. Funker hos meg, men jeg er usikker på om det er den mest "riktige" metoden. Bruk evt veldig lite zalo. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Må vel ha tak i sånn spesielle lcd rense saker...Ikke bruk sånne til vanli skjerm, da går den til helvette :-p Har en her på jobb. Vidamic - Vidaclean Sensitive heter den... Endret 29. mars 2005 av D-Fender Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 fuktet kjøkkenpapir ga bare enda mer merker D-fender: Er slik rens å få kjøpt hos de fleste butikker (type elkjøp, lefdal osv.) eller er det noe spesielt? Lenke til kommentar
Leben Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Elkjøp selger noe som heter flatsjermpuss ell no til litt under 100lappen. Den funker i alle fall utrolig bra på mine 3 skjermer. MVH Leben Edit: Her er en link til det de selger på elkjøp Endret 29. mars 2005 av Leben Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hehe, vil anbefala flatskjermpuss som Leben beskriver! Måtte selv en gang bruker white sprite..! Lenke til kommentar
Gardx Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Glem alle disse spesial-spesial stoffene. JIF universal fungerer glimrende. Anbefalt av ledende skjermleverandører. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Her er en tråd med nesten samme spørsmål, rens av LCD skjerm.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=352157&hl= Spekuler ikke i å teste ut diverese "usikre" produkter på LCD skjermen, lager du en skade i skjermplasten så er det ingen vei tilbake. Det skal lite til å få f.eks. en vit flekk på skjermen pga. for sterke kjemikaler. Her snakker vi tross alt om en plast skjerm, og ikke en glasskjerm som kan vaskes med alt! Jif universal er jeg skeptisk til, men hvis det anbefales til plastskjermer (glasskjerm er selvsagt ok) av ledende skjermleverandører så...??!! Jeg vil gjerne se en link om denne påstanden til Jif.. Endret 29. mars 2005 av plankeby Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 takktakk. =) Må vel rote meg bort på en slik butikk da... *uff. gå langt* Lenke til kommentar
danell Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 småfuktig microfiberklut fungerer som f.. ingen riper eller noe da Lenke til kommentar
petterg Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg bruker våtserveter, slike man får på fly o.l., deretter tørking med vanlig kjøkkenpapir. Kanskje ikke det mest effektive for å vaske, med det er bare å gå over et par ganger så blir det bra. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg jobber i en elekrobutikk hvor vi bruker JIF universal til det meste. Den funker fett, og fjerner det meste av smuss. Perfekt til å fjerne fettmerker (kunder må jo ta og føle på alt ). Slike LCD-rensesprayer inneholder sikkert akkurat det samme, og koster 5 ganger så mye. Lenke til kommentar
Leben Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Slike LCD-rensesprayer inneholder sikkert akkurat det samme, og koster 5 ganger så mye. Men når man har skjermer til 20k så er det i alle fall verd de 100 kr Endret 29. mars 2005 av Leben Lenke til kommentar
TheGEEK Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hvis du ikke har noe annet så fungerer en tørr bomullsdott overraskende bra. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 småfuktig microfiberklut fungerer som f.. ingen riper eller noe da Helt enig Bruker fiberkluten som fulgte med Ferrarien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå