Gå til innhold

PHP highlighting her på forumet

Anbefalte innlegg

Jeg søkte litt etter noen tråder etter spørsmål om PHP highlighting som kan utføres på kode mellom

og 

taggene her på forumet, og fant kun en.

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...nd,highlighting

Det virket ikke som at dere kom fram til noe i den posten selv om det virket som at det var en funksjon som fungerte en gang her.

Blir det noe av det?

Jeg kikket litt på Norskwebforum sine sider og der hadde de en suveren funksjon for dette, med linker til funksjonene i scriptet ol.

Blir dette gjort nå V.3.0 kommer?

m.v.h Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (fjartan @ 31/03/2005 : 21:16)
Er neimen ikke sikker på om det er plugin eller standard, men det er helt klart at det finnes. Synes det er spesielt praktisk at man kan klikke på funksjonsnavn *mener å huske dette har vært tatt opp før?*

Ja jeg la ved en lik til en tråd hvor dette var tatt opp, se første post.

Og det stemmer at dette vbar oppe før, men det virket som at det ikke fikk noen resultater, men at der en gang var en slik funksjon. Vil det bli en slik funksjon i framtiden?

Lenke til kommentar

som jeg har sagt to ganger før i denne posten så ventet jeg et svar fra en som kan svare meg på om jeg kan få denne muligheten i framtiden......

Trenger egentlig bare et ja eller nei, men det hadde også vært greit med en forklaring til hvorfor du f.eks svarer nei.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...