Gå til innhold

Erfaring med logitech garanti?


Anbefalte innlegg

Hmm, ser ut som alle ting kommer i tre.

 

Dette er tredje data relatert problem den uka.

 

Uansett, har en mx 900 mus som det ser ut som det er et problem med ladingen i huben.

 

Kjøpte nye 1800nimh batterier forrige uke. Ladet de opp 1 gang i huben til musen stoppet å blinke (8timer)

 

Etter 16 timer begynte den å blinke rødt, så ladet opp på ny. Men etter 15 timer begynte den å blinke igjen.

 

Samme scenario med annet sett 1800 nimh. Vanlige batterier har til nå vart i 4 dager uten problemer.

 

Så enten er det å maile logitech å se hva de gjør, eller å lete etter kvitteringen for å dra til butikken for et bytte.

 

var vist ikke så enkelt å finne en mail adresse på logitech siden..er vel en grunn til det.

 

edit..

 

ok, fant denne og har fulgt instruksene. svaret var : lever inn musen for en ny.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor har du kjøpt den da?

 

bør ikke være noen sak for butikken å fikse det til deg.. eller så tar du kontakt med logitech og forklarer situasjonen med kvitteringen.

 

Men kan hende du ikke trenger kvittering en gang.. da slike saker blir sendt direkte til logitech..

Lenke til kommentar

vel, leverte inn musen til butikken , fant kvitteringen.

 

De krevde at de skulle teste den..noe jeg syntes og sa ifra var meningsløst.

 

En mus til 700kr skal testes.. uansett nevnte forbrukerkjøpsloven når de krevde å reparere den.

 

får se når de sender melding når de har "testet" ferdig.

 

Uansett, så blir det ikke noe å reparere her. skal ha ny vare.

 

jaja, de prøver seg til stadighet. og hevde at denne musen var "unødvendig kostnad med omlevering"

Lenke til kommentar

jaja, butikk finner ingen feil. jeg lader opp musa med nye 1800nimh batterier (tar ca 7 timer) Og etter 37 timer blinker den rødt igjen.

 

 

Ingen som vet email adresse til logitech... tydeligvis har butikken kun lat musen stå, og ikke brukt den

Lenke til kommentar

hmm, ting lysner opp..lefdal ville ikke skifte mus siden etter 1 uke deres "tekniker" ikke fant noen feil..

 

hvordan det er mulig vet ikke jeg..siden jeg har prøvd 3 merker oppladbare batterier.

 

så jeg mailet logitech med navn og tlf nummer til lefdal og personen jeg snakket med, fikk som svar:

 

Thank you for contacting Logitech's Electronic Technical Support.

 

I am sorry that you continue to experience this issue. I understand that you are not able to get the device replaced at the Point of Purchase.

 

I would like to inform you that, I am shipping you a new MX 900 mouse for your existing defective one, free of cost.

 

Once you get the new MX 900, I request you to cut off the USB and the PS/2 plugs of your old receiver. Remove the battery-door of your old mouse. Put all these small items (plug and battery-door) in an envelope and send it to the following address:

 

Logitech Europe SA

RMA RK 1338296

Moulin du Choc

1122 Romanel s/Morges

Switzerland

 

We need these piece parts to close your case.

 

You do not have to confirm receipt of this e-mail. The order will be initiated automatically; your customer ID is You will be receiving the device in 10 to 12 days.

 

Should you have any further questions, do not hesitate to contact me back.

 

If you have any additional questions regarding your product, please feel free to visit our website at http://www.logitech.com

 

Kind Regards,

 

Rajeev Kaushik

Logitech Europe SA

European Customer Support

 

 

 

eneste problemet: "kutte av usb ledningene".... høres vel drastiskt ut..samt døren til musa...

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...