Adversary Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Passer thumbscrews i harddisk? er det noen som har prøvd? De ser litt for tynne ut til å passe. kansje de passer i hk ,er dette lurt? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Mine passa ihvertfall! Har thumbscrews på alt som er jeg.. Og om det ikke passer, kapper du bare av hetta på en tommelskrue og limer den på foten til skrua som passer! Bare å bruke epoxy det, funker som smurt.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Epoxy? Superlim eller no sånn? Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Epoxy De øverste EDIT: Dyslektiske fakter.. Endret 29. mars 2005 av Skjold Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tror ikke det er det lureste å ha den på hk, men du kan jo prøve (helst med et du ikke er redd for) Men det skulle funke fint i HD ja, ikke noe problem Vil se bilde av kabinettet ditt Glisevask, siden du har thumbscrews på alt. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det skal gå fint på HK hvis skruene ikke kommer borti noen komponenter. Tror det er nok plass rundt alle skruehull. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det strengt tatt nødvendig å ha dei i HK? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kjekt for de som modder ofte, og tar HW inn og ut ofte. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Kunne godt tenkt meg å ha de i Hk jeg da men... Kunne godt tengt meg å sett kabinettet til glisevask også Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 TS på hk funker ikke. TS på hdd funker TS på kabinett funker. Osv... Bruker du TS på hovedkortet er det en sjanse for kortslutning. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Mine passa ihvertfall! Har thumbscrews på alt som er jeg.. Og om det ikke passer, kapper du bare av hetta på en tommelskrue og limer den på foten til skrua som passer! Bare å bruke epoxy det, funker som smurt.. Har du noen bilder? Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 TS på hk funker ikke.TS på hdd funker TS på kabinett funker. Osv... Bruker du TS på hovedkortet er det en sjanse for kortslutning. Dersom man bruker dielektrisk fett kunne den vel gå? Eller isolerte på annet måte, eks. lakkerte rundt hullene på HK elns? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 I teorien, ja. Men pass på at det ikke er noen motstander eller lignende i nærheten. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 En ting glemte jeg å nevne. Thumbscrews finnes i mange varianter.. Lengder, diamter og gjengedimmensjon. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 TS på hk funker ikke.TS på hdd funker TS på kabinett funker. Osv... Bruker du TS på hovedkortet er det en sjanse for kortslutning. Dersom man bruker dielektrisk fett kunne den vel gå? Eller isolerte på annet måte, eks. lakkerte rundt hullene på HK elns? jeg har en slags metall plate rundt skruene på hk som er like stor som en ts. så det ser ut til å gå. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Har du gjort det, eller skal gjøre det da? I så fall: Bilder! EDIT: leif, sitter på et ekkelt DELL-tastatur Endret 5. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Skal gjøre det.Har litt lite gryn akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå