MindTooth Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fordi, synes det er veldig dårlig å stenge en post, også forsette å bruke det som den ble stengt for! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fordi, synes det er veldig dårlig å stenge en post, også forsette å bruke det som den ble stengt for! Fortsette å bruke? Eller bare bruke det i det relevante innlegget for å vise hvor irriterende det er? psilocybe bruker vel ikke store bokstaver til vanlig... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kanskje et dårlig eksempel; La oss si at du vil stoppe noen ifra å skyte på noen andre.. Da tar ikke du å tar ifra våpnet til han fyren og starter å skyte slik som han gjør, og sier at slik gjør du ikke! Eller`? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Eh, hele poenget til Psylocybe var jo å illustrere hvorfor tråden ble stengt jo. Synes det var utmerket jeg! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kanskje et dårlig eksempel; La oss si at du vil stoppe noen ifra å skyte på noen andre.. Da tar ikke du å tar ifra våpnet til han fyren og starter å skyte slik som han gjør, og sier at slik gjør du ikke! Eller`? Prinsippet er det samme ja, men det der var en utrolig dårlig sammenligning. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Du kan jo si at viss en amerikaner dreper et menneske får han sansynlig vis dødsstraff. Da viser de hvor irreterende det er å dø, og han kommer ikke til å gjøre det mer... Bra gjort av Psylocybe! Endret 1. juni 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvorfor ble den andre tråden hans stengt? Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvorfor ble den andre tråden hans stengt? Den andre er ikke stengt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Jeg synes det Psilocybe gjorde var bra, det illustrerer hvor kjipt det er å lese blokkbokstaver.. Evig leve Psilocybe Endret 14. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg synes det Psylocybe gjorde var bra, det illustrerer hvor kjiptdet er å lese blokkbokstaver.. Evig leve Psylocybe! Psilocybe han bruker jo store bokstaver nesten hver gang han stenger en tråd for CAPS i emnefeltet da..(hvertfall som jeg har sett) denna tråden har blitt bumpa en del ganger nå Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 denna tråden har blitt bumpa en del ganger nå Bumpet? Neeei... Det har kommet nye innlegg, ja, men et hvert nytt innlegg som kommer noen dager etter det forrige er ikke nødvendigvis et bump. Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Altså, innlegg som inneholder ny "info" (her blir det nesten bare latterutbrudd uansett) er ikke bumping. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ærlig talt, jeg har over 1000 innlegg, jeg har aldri lest rettningslinjene. Det går bra med vanlig folkeskikk. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ærlig talt, jeg har over 1000 innlegg, jeg har aldri lest rettningslinjene. Du er kul! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Bare hw.no stenger en topic fordi en moderator ble kalt snørrunge.. ha. ha. Endret 20. juni 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg synes det Psylocybe gjorde var bra, det illustrerer hvor kjiptdet er å lese blokkbokstaver.. Evig leve Psylocybe! Psilocybe han bruker jo store bokstaver nesten hver gang han stenger en tråd for CAPS i emnefeltet da..(hvertfall som jeg har sett) Psulocybe må være den morsomste moderatoren på forumet. Jeg får nesten lyst til å lage en tulletråd bare for å få slengt en av kommentarene hans opp i tryne Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hehe.. Han har humor den karen Mange av stengingene hans har gitt meg en god latter. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg har heller ikke lest retningslinjene. Hver gang jeg registrerer meg noen steder så bare kyrsser jeg av på at jeg har lest dem Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg syns de små gule høne-ungene er litt søte! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg syns de små gule høne-ungene er litt søte! @ signatur! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg har heller ikke lest retningslinjene. Hver gang jeg registrerer meg noen steder så bare kyrsser jeg av på at jeg har lest dem Godt det er fler av oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå