lie Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei. Satt og tuslet inne på amobil.no forumet hvor jeg fikk meg en god latter. (min mening) Noen som vet hvordan man får koblet opp epost hos TALKMORE? (og hvilke snørrunger er det som får lov å logge inn og avslutte spørsmålstråden... Det hele begynte med : Som ble stengt grunnet STORE bokstaver i Emne feltet : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=396014 Men siden han ikke fikk svar på det først, måtte da han/ho åpne nytt emne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=396062 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Alltid morsomt med folk som ikke vet hvordan et forum fungerer, og tror at alle har like rettigheter Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Et forum er slett ikke selvsagt, nei. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Forumet er et privilegium ikke en Rett ja. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Der dreit jeg meg ut også.. Dumt og ikke lese rettningslinjene Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hhahahahhahahaahahahha så genialt! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det hele begynte med : Som ble stengt grunnet STORE bokstaver i Emne feltet : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=396014 det var jo bare moderator som brukte store bokstaver Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Les emnefeltet... (Topic) Lenke til kommentar
type_o_negative Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Synes han har et poeng..... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det værste er at han har vært medlem siden 2002. Da synes jeg han burde ha lest rettningslinjene. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det værste er at han har vært medlem siden 2002. Da synes jeg han burde ha lest rettningslinjene. Ja, spesielt da. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 TEKST MED STORE BOKSTAVER ER TEMMELIG IRRITERENDE Å LESE, OG ER IKKE NOE VI SETTER SÆRLIG STOR PRIS PÅ HER PÅ FORUMET. TRÅDEN STENGES, OG VI HÅPER DU LÆRER LITT TIL NESTE GANG DU SKAL LAGE EN TRÅD. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det værste er at han har vært medlem siden 2002. Da synes jeg han burde ha lest rettningslinjene. En liten mulighet for at han ikke er så aktiv i forumet da... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det værste er at han har vært medlem siden 2002. Da synes jeg han burde ha lest rettningslinjene. En liten mulighet for at han ikke er så aktiv i forumet da... Han har nå postet over 100 innlegg, og da bør man ha lest retningslinjene. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg må ærlig innrømme at det har ikke jeg gjort... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har ikke lest retnings linjene jeg heller må jeg nesten inrømme, men har lært det meste på den slitsomme måten. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Må innrømme jeg synes det er da dårligt av psilocybe å bruke store bokstaver i begrundelsen for stengingen... Men, men... Hehe, litt morsom denne! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Må innrømme jeg synes det er da dårligt av psilocybe å bruke store bokstaver i begrundelsen for stengingen... Men, men... Hehe, litt morsom denne! Det er overhodet ikke dårlig, det er noe av det smarteste jeg har sett på lenge. Pedagogisk, rett og slett! På den måten han skrev det på, underbygger han sin begrunnelse slik at alle klart forstår hvorfor det er irriterende! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Må innrømme jeg synes det er da dårligt av psilocybe å bruke store bokstaver i begrundelsen for stengingen... Men, men... Hehe, litt morsom denne! Det er overhodet ikke dårlig, det er noe av det smarteste jeg har sett på lenge. Pedagogisk, rett og slett! På den måten han skrev det på, underbygger han sin begrunnelse slik at alle klart forstår hvorfor det er irriterende! Tror ikke det kompis! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tror ikke det kompis! Ikke? ...Forklaring følger eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå