Howard Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kjapp fargelaser for arbeidsgrupper Ricoh har lansert en fargelaser for arbeidsgrupper som skriver ut 25 sider i minuttet, uansett sort/hvitt- eller fargeutskrifter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Søt skriver, men litt dyr... for meg. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Søt skriver, men litt dyr... for meg. Det spørs jo veldig hva man skal bruke maskinen til og hvor mye. Vil ikke være lønnsomt med en slik maskin om man skal printe ut 1-5 sider i måneden, men har man derimot ett større forbruk så vil lønnsomheten være stor kontra blekkmaskiner eller å "outsorce" print/kopi jobber. Lenke til kommentar
G Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Så kjekk ut. Har den Duplex utskrift? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg skulle gjerne hatt en lignende en for privat bruk. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Begge versjonen av maskinen har standard nettverks kort og duplex unit. Duplex unit'en skal faktisk støtte opp til 160grams papir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå