golfrider Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvordan går jeg frem? Har tenkt å pusse bort riper i felgen, lakkere spiler og ha polert kant.. Hva gjør jeg for å pusse, polere og lakke? Hvilken lakk osv.. Skal ha alu farge på spilene.. Går det å lakke klarlakk rett på polert alu? Det burde finnes en guide for dette.. Lenke til kommentar
Steyni Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg lakkerte nettop mine ved å først sandblåse dem og deretter pusse med det aller fineste papiret du finner i butikken. så lakkerte jeg med en lakk som heter felgspray. noken lag med denne og noen med klarlakk så ser de helt nye ! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Går det å gjøre det med kantkjørte felger å?? hehe Veldig bra tips til golfrider, Steyni Har gjort det samme på noen kjempe gamle alufelger jeg fant i garasjen til en kompis, og de blei som nye... Lenke til kommentar
Steyni Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg tenkte på å slipe disse kantkjørte ujevnhetene men gadd ikke. men jeg tror at det hadde blitt et bedre res. av det, men fete ble dem i allefall Lenke til kommentar
golfrider Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 har slipt og de ble god som ny.. Skal lakke senter og polere kant. Og så må jeg ha ny gummi på dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå