Barry White Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hei, nå er tiden inne for å skaffe seg nytt headset, jeg kjøpte meg tidligere et 5.1 surround headset til 500-600kr og det må jeg si at jeg ble skuffa over, så jeg vil velge nytt, men jeg er usikker på hva jeg vil velge. Jeg regner prisklasse maks 800 kr og minimum 200 kr. Jeg forstår jo at du får ulik lyd til ulik pris, men jeg vil gjerne høre hvilken komfort det er på de ulike headsettene, pluss og minus. Kandidat nr1 : Sennheiser PC 150 Dette har jo mic, noe som er en fordel!! Men hvordan er komforten?? Kandidat nr2 : Koss Porta Pro Disse er populære, og populært må være bra har jeg tenkt Hva tror dere? Stor forskjell blant disse? Konkurannse fra andre headset? Endret 29. mars 2005 av foilltank Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Koss Porta Pro er det nokon kjente av meg som har og dei seier det er eit godt headset. Det er ganske populært og da. Synest Koss Porta Pro er best design messig av desse to. Eller? Det er jo sammenlagbart og det er eit pluss. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Portapro er ikke gaming headset, passer best til musikk, har for kort ledning, og har ikke mic. Sennheiser er derimot det beste du får i denne prisklassen (sammen med Icemat Siberia) mens PortaPro er det beste til mp3 spillere. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Jeg har IceMat siberia nå. Hadde Sennheiser pc150 før, og jeg synes Icemat Siberia er hakket bedre. Edit: +: * God lyd * Gode å ha på og sitter godt * Ekstremt tøffe å se på -: * Ikke noen spesiellt god lydisolasjon * Hvitfargen, ødelegger "stilen" min (har en svart shuttle, og dermed ødelegger hvitfargen), men det er jo egentlig ikke et minus da. Endret 29. mars 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Angåande headset valg. Kva er lurt å sjå på lydkvalitet også? Har tenkt å kjøpe eit sjølv. Edit: leser litt sticky imens. Endret 29. mars 2005 av zefler Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Til PC-bruk ville eg kjøpt it headset med heildekkande kopper. Til MP3-spelar ol. ville eg valgt Koss PortaPro. Har Koss Pro3AA til PC og PortaPro til iPod. Funker flotters. PortaPro er meget greie å ta med seg sidan dei kan pakkast saman. Lugger litt, men er komfortable. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Plantronics DSP500 er et veldig godt headset til databruk. Det er god lyd, følger med lydkort på ledningen og software (equallizer osv.) Komforten er også god, klemmer ikke for mye på ørene, selv etter uendelig mange timer. Det overstiger prisklassen din med et par hundre kroner, men jeg mener det er verdt det Det bruker forøvrig usb-tilkobling etter som det har et eget lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå