Allvor Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hei. Har vært inne og rotet i bios, endret slik at maskinen skulle slå seg av ved en viss temperatur.. Ikke spør, det var tidlig på morgenen! Nå vil ikke maskinen være på mer enn toppen 2 sek før den slår seg av, og min roting er tydeligvis årsaken. Altså, hvordan kan jeg få resettet bios? Leste noe om CMOS jumper i manualen til HK, er jeg inne på noe her? Går det an å bruke recoverydisketten som fulgte med maskinen? Hvordan går jeg fram? Vær så snill å hjelp, lover jeg skal holde fingrene unna bios heretter.. Mvh, Anders Endret 29. mars 2005 av Allvor Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du resetter CMOS ved å flytte en jumper som sitter nær CMOS batteriet som ser ut som et vanlig stort klokkebatteri på HK. Flytt den et hakk og la den stå litt før du flytter den tilbake. Lenke til kommentar
Allvor Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Prøvde, gikk greit. Takk skal du ha! Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå