ttt Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 er ein artig serie det. såg det stortsett kvar dag når det gjekk. reknar med at serien vil dukke opp på tv2 igjen om ikkje så altfor lenge. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Serien sluttet på tv2, etter som jeg antar at de avsluttet sesong 6 og da nesten har tatt igjen den amerikanske sendingen av serien. Derfor må de sikkert vente litt før de får kjøpt den inn (Bare spekulasjoner fra min side som ikke er basert på fakta). Serien er forøvrig helt genial, selv om jeg mener den er best i slutten av sesong 1 og ut sesong 2. Var liksom litt mer 70-tallet i begynnelsen. Den har vel egentlig gått over til å være mer generell sitcom nå på slutten. Min favorittkarakter er selvfølgelig faren til Eric, som bare er helt ustyrtelig morsom. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Eric er også veldig morsom da. Også har han et ulidelig bra navn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dere krangler fælt om navnet her. Men ingen av dere har enda klart å skrivd det rikitg. Det heter faktisk That '70s Show. OT: I mine øyne er dette en av de bedre sitcomene. Jeg har sett samtlige episoder frem til midten av sessong 7. Humoren blir bare bedre og bedre. Eric har egentlig aldri vært spesiel morsom, men i den siste sesongen er han kongen. Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 personelig må jeg si faren til eric er bare helt konge.. han sier så mye sykt hehehe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ein av dei beste seriane eg nokon gong har sett. Rett og slett genialt. Fez: "I am leaving, good day" Eric: "But Fez..." Fez: "I SAID GOOD DAY" Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 latteren er bare spilt av fra et bånd..hvis du lytter så hører du at latteren er den samme hele tiden;p og som sakt før FEZ ER BEST! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Skikkelig artig serie. F. eks " Såg du That 70`s show idag, det var skikkelig kult" spør venner av meg av og til. Og svaret er ja. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Den serien der så bra at jeg mener at den stiller i samme klasse som Friends. Så sinnsykt trist at det ikke går lenger på tv2 Men hvis jeg husker rett så kommer det en serie på tv2 i dag som folkene bak 70's show har laget, tvi tvi. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kva skal den heite da? Skal det vere humoristisk serie? Venner for livet har jo holdt på i 10 år da. Venner for livet er liksom noko anna enn That '70 show. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kva skal den heite da? Skal det vere humoristisk serie? http://pub.tv2.no/TV2/program/article366075.ece Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 "Dette er serien moren din muligens ikke vil du skal se..." Hehe vi får no sjå på det Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Litt irriterende at det bare er èn person hittil som har klart å skrive det riktig da, det heter fortsatt That '70s Show. (det var forresten Skurupu som klarte å skrive det riktig) Beste komiserien som går på tv nå synes jeg. Fez er genial! Lenke til kommentar
Richie310 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 thaths 70s show er kult Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kva skal den heite da? Skal det vere humoristisk serie? http://pub.tv2.no/TV2/program/article366075.ece Den der serien var rett og slett søppel. Makan til serie Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 That 70 show har også vart lenge. 5 år eller npe sånt- Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 artig serie, men MacGyver slår alt! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 artig serie, men MacGyver slår alt! Enig Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Nja MacGyver begynner å bli gammalt no. Men Macgyver er bra. Det seier litt når bestemor ser på MacGyver kvar dag. :!: Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Absolutt beste sitcomen jeg noengang har sett.. Fez = hysterisk morsom "Row row row your boat gently down the stream, soapy soapy, scruby scruby Fez is nice and clean" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå