rvenes Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Samme som med toslik og coax spdif det da. Dei krangler som bysta fyk Noken seier det er digitalt, andre meiner man må ha gode kabler der også. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hehe.. Ja, en av de gode gamle diskusjonene. Men, mitt spørsmål er: Vil jeg merke forskjell om jeg bytter fra medfølgende DVI-kabel til en dyrere skjermet dual-link DVI-kabel? På en Dell 20" LCD. Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nei det vil du ikke. Om du får trøbbel med DVI-signalet på 1600x1200 så skyldes det skjermkortet ditt. Sitter du på et DX9 kort er det svært lite sansynlig at du får trøbbel. Selv har jeg et Radeon 9100, og det leverer ikke 1600x1200 stabilt i 60Hz. Har prøvd en del ulike Single Link DVI-kabler og ingen fiksa problemet. Ved å tweake driveren fikk jeg redusert frekvensen marginalt, og nå har jeg stabilt bilde. Tror ikke kvaliteten på kabelen spiller så stor rolle så lenge du holder deg til kabler på mindre enn 5m. Tar forbehold om at du ikke kjøper kablene på Nille R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå