rytmisk Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei Jeg har flytta til Sverige og der er det hva jeg har klart å finne ut, ingen forselger av elitegroup. Det er jo fumt med tanke på at jeg har klart å paje to knapper på tastature ved hjelp av en føner (ja ja - de smelta...) og dc-brenneren (som satt fast i noe da jeg tok ut maskina av ryggsekken). Så jeg lurte på om det er standardkompnenter som sitter i denne maskina så jeg bare kan kjøpe f.eks Samsung TS-L532A/WBFB DVD+/-RW intern bulk, slim til notebook 8x DVD+R, 8x DVD-R, 2.4x DVD+R DL, IDE Interface (https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?land=46) og tastatur - jeg har ikke funnet noen der, men det står "*Keyboard* - 3.0mm travel, inverted-T, 88 keys with windows key" og *Optical Drive - *5.25" 12.7 mm height CD-ROM, DVD-ROM, Combo Drive (DVD-ROM + CD-RW), DVD Dual (DVD+/-RW), Super Multi(DVD+/-RW+ DVD-RAM) Er det standard greier? Kan man kjøpe det andre plasser enn hos multicom (som nekter å sende til sverige..) Takk for all hjelp! Ketil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå